• Kronotex


    ,

R
E
L
A
T
E
D
P
R
O
D
U
C
T
S

پارکت لمینت آلمانی

پارکت لمینت آلمانی یکی از انواع کفپوش های موجود در بازار است که از چوب درختان ساخته نمی شود. لمینت از چندین لایه چوب فشرده ساخته شده و سطح خارجی آن دارای طرح هایی شبیه طرح چوب است. لمینت مزایای بسیاری نسبت به کفپوش های چوبی دارد و همین امر باعث محبوبیت آن شده است. به همین خاطر یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشش کف منازل، محیط های اداری و یا دکوراسیون مکان های لوکس می باشد. پارکت لمینت نسبت به پارکت های چوبی، نصب آسان تری دارند و قیمت آن نیز پایین‌تر است. مقاومت پارکت لمینت در برابر آب بالا بوده و همین جز مزایای پارکت لمینت است. امروزه در بازار انواع پارکت لمینت موجود هستند که دارای کیفیت های متفاوتی می باشند؛ اما درحال حاضر کیفیت پارکت لمینت آلمانی از بین نمونه های موجود بسیار بالا بوده و همین امر باعث می‌شود تا فروشنده های سودجو انواع پارکت را با نام پارکت آلمانی به فروش برسانند. پارکت های آلمانی دارای تنوع رنگ و کیفیت بالایی هستند و به راحتی می توان آن ها را از نمونه های تقلبی تشخیص داد. این پارکت ها دارای استاندارد AC 3 تا هستند. این کفپوش های آلمانی در برابر آب ضربه و فشار مقاومت بالایی دارند. به علت داشتن مغز مستحکم، طول عمر آن ها بالا بوده و کیفیت خوبی دارند. به همین خاطر بسیاری از مشتریان برای خرید پارکت لمینت آلمانی به دنبال فروشگاه های معتبری می گردند که این محصول را عرضه می کنند.شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر قیمت پارکت لمینت با ما همراه باشید.




پارکت آلمانی

استفاده از پارکت آلمانی برای کفپوش کردن منازل، محیط های اداری و سایر مکان ها باعث شده تا طرفداران این محصول زیاد باشند. کفپوش مناسب یکی از مواردی است که تاثیر بسزایی بر زیبایی محیط و دکوراسیون داخلی منازل و محیط های اداری دارد و نتیجه نهایی طراحی و دکوراسیون را تغییر می دهد. معمولاً خریداران تفاوتی بین پارکت و لمینت قائل نمی‌شوند؛ اما باید بدانید که بین پارکت و لمینت تفاوت های زیادی وجود دارد. در بخش های بعدی در این باره مطالبی را عنوان می کنیم. در حال حاضر برندهای معروفی انواع پارکت و لمینت را تولید می‌کنند که پارکت آلمانی یکی از معروف ترین و باکیفیت ترین نمونه های آن ها است. انواع پارکت های آلمانی با ضخامت های متفاوت از 8 میلی متر گرفته تا 12 میلی متر در بازار موجود هستند. برندهای مختلف پارکت لمینت آلمانی نصب راحتی دارند و می توان سایزهای مختلف این پارکت را در مکان های مختلف استفاده کرد. تایل های دو متری پارکت های آلمانی در بخش هایی از خانه که مساحت بیشتری دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. تایل های دارای عرض باریک نیز در مساحت های کوچک تر مانند اتاق های خواب قابل استفاده هستند.برای خرید پارکت چوبی میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید




قیمت پارکت آلمانی

قیمت پارکت آلمانی یکی از مواردی است که هنگام خرید توجه مشتریان را جلب می‌کند. با توجه به برندهای مختلف تولید کننده پارکت قیمت آن متفاوت می باشد. با توجه به اینکه شرکت‌های آلمانی تجربه بسیاری در زمینه تولید کفپوش های لمینت دارند، با استفاده از با کیفیت ترین متریال ها انواع پارکت های لمینت را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. قیمت پارکت آلمانی یکی از عوامل مهم و قابل توجه هنگام خرید این گونه پارکت ها است. چرا که پارکت های آلمانی طول عمر بالایی دارند و دارای تنوع زیادی در طرح هستند. به همین دلیل در بین مردم محبوبیت دارند. تمیز کردن پارکت لمینت آلمانی بسیار ساده است و در برابر عواملی مانند رطوبت، سایش و ضربه مقاومت بالایی دارند. همین امر هم باعث می شود تا قیمت پارکت آلمانی نسبت به سایر نمونه های دیگر متفاوت باشد. عوامل زیادی هستند که روی قیمت پارکت آلمانی تاثیر دارند. این عوامل شامل مقاومت بالا در برابر آب، ضربه، فشار و خط و خش می باشد. فاکتورهای دیگری که بر قیمت پارکت آلمانی تاثیر دارند و آن را نسبت به سایر پارکت های موجود در بازار که ساخت کشور هایی مانند چین هستند، برتری می دهد شامل موارد زیر می شود.


سازگار با محیط زیست


دارای رویه آنتی باکتریال


منطبق با سیستم های گرمایش از کف


مقاومت در برابر خط و خش ریز


ایجاد محیط های بسیار لوکس و منحصر به فرد


امکان ست کردن تایل های مختلف با رنگ وسایل منزل و سایر دکوراسیون


مقاومت بالا در برابر رطوبت


دارای تکنولوژی کلیک


تنوع رنگی بالا


دارا بودن حداقل میزان فرمالدهید و تولید شده بر اساس استانداردهای اتحادیه اروپا

شرکت میهن نیکو آتور شمارا در مطالعه پارکت مرکو فلور راهنمایی میکند



انواع پارکت آلمانی

در حال حاضر به خاطر محدودیت های واردات کالا و تحریم های اقتصادی کالاهای لوکس مانند پارکت های آلمانی کمتر در ایران پیدا می شوند؛ اما انواع مختلف پارکت های آلمانی که جز بهترین پارکت لمینت ها هستند با توجه به عواملی مانند ابعاد، ضخامت، ضریب سایش سطح، مختلف هستند و کد های متفاوتی دارند. برندهای تولید کننده لمینت آلمانی متعدد هستند و هر یک از این برندها انواع مختلفی از پارکت لمینت را با ویژگی های متفاوتی را تولید می‌کنند. قیمت پارکت آلمانی با توجه به این ویژگی ها و تفاوت ها با یکدیگر فرق دارد. پارکت لمینت آلمانی وی پارکت، وروکس، وینئو، جز نمونه های باکیفیت آلمانی هستند که بر اساس استانداردهای اروپا ساخته می شوند.




ویژگی های پارکت لمینت آلمانی

ویژگی های پارکت لمینت آلمانی باعث می شود تا این محصول نسبت به سایر کفپوش ها برتری داشته باشد. این ویژگی های روی قیمت پارکت آلملنی هم تأثیر دارند.


پارکت لمینت آلمانی از نظر ظاهری بسیار شبیه تو چوب طبیعی است ولی در واقع از چوب درختان برای ساختمان استفاده نمی شود.


این پارکت ها دارای مقاومت سایشی بالایی بوده و از نظر ساخت بر اساس استاندارد های برتر اروپایی ساخته شده اند. همین امر موجب بالا رفتن کیفیت فوق العاده نمونه آلمانی نسبت به سایر پارکت های موجود در بازار می شود.


ضخامت پارکت لمینت آلمانی از ۸ تا ۱۲ میلی متر بوده و طراحی بسیار لوکس و با دوامی دارند. تمامی این ویژگی های منحصر به فرد باعث محبوبیت انواع پارکت لمینت آلمانی شده است.


این پارکت ها دوام بسیار بالایی دارند و جنس آن ها به قدری باکیفیت است که در برابر رطوبت و آب و ضربه مقاومت خیلی بالایی دارند. امروزه پارکت آلمانی ممکن است در کشور های مختلف و تحت لیسانس آلمان تهیه و تولید شود. این نمونه ها نیز دارای ویژگی ها و کیفیت بسیار خوبی هستند.


از دیگر ویژگی های پارکت لمینت آلمانی می توان به مدل های متنوع و رنگ بندی های بسیار بی نظیر آن اشاره کرد.


ضخامت این پارکت ها بالا بوده و در برابر صدا مقاوم هستند. عایق بودن در برابر صدا و همچنین سازگاری با سیستم گرمایش از کف و نگه داشتن گرما جزو ویژگی های بی نظیر پارکت لمینت آلمانی است.


قیمت پارکت آلمانی نیز از دیگر ویژگی های این محصول است که با توجه به کیفیت آن کاملاً مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر پارکت لاکچری با کارشناسان ما تماس بگیرید.



تفاوت پارکت با لمینت چیست؟


شاید از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی میان پارکت و لمینت موجود نباشد؛ اما بهتر است بدانید که بین پارکت و لمینت تفاوت وجود دارد و این تفاوت ها از عوامل زیر ناشی می شود.


یکی از عوامل اصلی که باعث این تفاوت می شود نحوه نصب پارکت با نحوه نصب لمینت است. برای نصب پارکت از چسب های مخصوص استفاده می شود و مدت زمانی برای خشک شدن چسب لازم است. پس از چسباندن نیز، پارکت ها باید ساب زده شوند و یک لایه لاک روی آن ها اجرا شود. پس از ۲۴ ساعت امکان استفاده از آن وجود دارد؛ اما برای نصب لمینت ها از شیار هایی که دور آن ها قرار دارد و به آن ها کلیک گفته می شود، استفاده می شود. این کلیک ها به صورت نر و ماده هستند و داخل یکدیگر قفل می‌شوند. به همین خاطر نیازی به کثیف کاری و استفاده از چسب وجود ندارد. زیر این لمینت ها نیز یک کف مخصوص پهن می‌شود که خاصیت عایق داشته و در برابر صدا و حرارت به عنوان عایق عمل می کند؛ بنابراین با استفاده از لمینت هیچ گونه آسیبی به کف ساختمان وارد نمی شود و دوباره می توان از آن استفاده کرد.


پارکت ها از چوب تهیه می شوند. به همین خاطر در صورت خیس شدن متورم می شوند؛ اما مقاومت لمینت در برابر آب نسبت به پارکت بسیار بالاتر است.


پارکت ها مقاومت کمتری در برابر خط و خش و اجسام نوک تیز دارند؛ اما لمینت ها دیرتر آسیب می بینند و مقاومت بالاتری دارند. طول عمر لمینت نسبت به طول عمر پارکت پایین تر است و در صورت نگهداری مناسب دوام بالایی دارند.

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتربهترین پارکت ضد آب با ما همراه باشید.

یکی دیگر از عواملی که باعث تفاوت پارکت و لمینت می شود، قیمت پارکت آلمانی یا انواع مختلف پارکت است. قیمت آن ها نسبت به سایر کفپوش‌ها مانند سرامیک، پارکت و حتی سنگ، کمتر است.


یکی دیگر از تفاوت های بین پارکت و لمینت تنوع طرح و رنگ است. پارکت از چوب طبیعی درخت ساخته می شود. به همین خاطر تنوع آن ها پایین‌تر بوده، اما لمینت دارای تنوع بالاتری است و در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل جایگزین شدن است.


لمینت دوستدار محیط زیست است، اما نسبت به پارکت دیرتر در طبیعت تجزیه می شود.


در آخر نیز باید بگوییم که نگهداری لمینت از نگهداری پارکت راحت تر است و تمیز کردن آن سریع تر انجام می شود.


ارسال نظر کاربران


از من بپرس