• Merco Floor

    پارکت لمینت مرکو فلور دارای استاندارد های روز دنیا است که در 13 طرح و رنگ خاص تولید شده است . لمینت Merco floor با ضخامت 8 میل با متریال درجه 1 و وارداتی مانند روکش های شات دکور آلمان می باشد . تراکم مغزی (HDF) بالای 880 و قدرت جذب رطوب 10.5 درصد می باشد . پارکت لمینت مرکوفلور با درجه سایش (Overlay) AC4 مناسب فضا های مسکونی پرتردد و اداری کم تردد می باشد . با توجه به اجرای بیش از 100 هزار متر مربع از این برند و قیمت مناسب و همچنین ضمانت نامه خرید یکی از پرکاربرد ترین برند های حال حاضر بازار می باشد .

    ,

R
E
L
A
T
E
D
P
R
O
D
U
C
T
S
R
E
L
A
T
E
D
A
R
T
I
C
E
L
S

پارکت لمینت مرکو فلور

پارکت لمینت مرکو فلور یکی از به روزترین برندهای لمینت ایرانی می باشد که با دارا بودن استاندارد ایزو ۹۰۰۱ از باکیفیت ترین انتخاب ها جهت به کارگیری در دکوراسیون داخلی خواهد بود. محبوبیت ویژه لمینت مرکو فلور باعث شد تا ما در ادامه به طور تخصصی به معرفی ویژگی های اصلی لمینت Merco Floor  و بررسی قیمت پارکت لمینت مرکو فلور بپردازیم.

پارکت لمینت مرکو فلور

پارکت لمینت مرکو فلور برندی ایرانی و تحت لیسانس و تکنولوژی برتر آلمان می باشد که مطابق با جدیدترین استانداردهای روز دنیا طراحی شده است. در تولید لمینت مرکو فلور از کلیک های ولینگه و پارافین خورده استفاده می شود که این تکنیک پارکت مرکو فلور را در برابر نفوذ رطوبت و آب مقاوم کرده است. پارکت مرکو فلور همچنین با ضریب سایش AC4 از دسته برترین انتخاب هاییست که در برابر خط، خش و ضربه استحکام بالایی دارد. بهتر است بدانید که قیمت پارکت لمینت مرکو فلور در عین داشتن تمام این ویژگی ها بسیار به صرفه بوده و برای افرادی که بودجه محدودی دارند نیز مناسب و کاربردی خواهد بود.

از دیگر ویژگی های پارکت لمینت مرکو فلور می توانیم به HDF بسیار باکیفیت و مرغوب به کار رفته در تولید لمینت مرکو فلور اشاره کنیم که با دانسیته بالا از بهترینHDF های موجود در بازار به شمار می رود. علاوه بر آن Merco Floor لمینت با روکش ملامینه و مات تولید شده که این ویژگی از لغزنده بودن سطح پارکت جلوگیری خواهد کرد. چنانچه شما هم قصد خرید لمینت مرکو فلور را دارید، بالا بودن تنوع لمینت های این برند از اولین مواردیست که توجه تان را به خودش جلب خواهد کرد، طوریکه اگر از دسته افراد سخت پسند هستید نیز به شما اطمینان می دهیم که پارکت لمینت مرکو فلور شما را راضی خواهد کرد.برای آگاهی بیشتر درباره قیمت پارکت لمینت با ما همراه باشید.


مزایای پارکت لمینت مرکو فلور

. لمینت مرکو فلور با استحکام بالا برای طراحی دکوراسیون داخلی اماکن شلوغ مانند رستوران ها، تالارهای پذیرایی و.. مناسب خواهد بود.

. تولید پارکت مرکو فلور با استفاده از کاغذهای دکور شرکت دکور شات کشور آلمان انجام می شود.

. مقاومت بالای لمینت مرکو فلور این محصول را در مقابل خوردگی حشرات نیز مقاوم کرده است.

. پارکت مرکو فلور در عین سادگی دارای جلوه ای مدرن و جذاب می باشد که این موضوع باعث کاربردی بودن لمینتmerco floor در انواع دکوراسیون ها شده است.

. یکی از مزیت های خاص پارکت لمینت مرکو فلور قابلیت بازتاب مناسب نور است که محیط را از حالت یکنواختی خارج می کند.

. آسان بودن شرایط نصب و تعویض پارکت مرکو فلور از دیگر دلایل محبوبیت این برند در بازار می باشد.

. لمینت merco floor در عین کیفیت بالا، شرایط نگهداری آسانی داشته و به راحتی فرسوده نخواهد شد.

. اگر شما هم به بهداشت اهمیت زیادی می دهید باید بگوییم که لمینت مرکو فلور از دسته انتخاب هایی با قابلیت شستشوی آسان است که آلودگی ها را به خودش جذب نکرده و به راحتی تمیز می شود.شرکت میهن نیکو آتور شمارا در مطالعه پارکت ضد آب همراهی میکند.

لمینت merco floor

. لمینت مرکو فلور در عین اینکه یک برند داخلی و ایرانیست، تحت لیسانس برتر کشور آلمان بوده و از همین جهت از نظر متریال و کیفیت حرف اول را می زند.

. یکی از مهم ترین تفاوت های پارکت لمینت مرکو فلور در مقایسه با سایر لمینت های موجود در بازار آن است که قیمت پارکت لمینت مرکو فلور در عین کیفیت و ماندگاری بالا بسیار به صرفه و اقتصادی است.

. Merco Floor لمینت دارای کاتالوگی متنوع اعم از ۱۳ طرح و رنگ مختلف می باشد که این موضوع استفاده از پارکت مرکو فلور برای هر سلیقه را جذاب و راضی کننده کرده است.

. پارکت لمینت مرکو فلور با توجه به تکنولوژی ساخت به روز و همچنین کیفیت لایه های میانی و رویی، انتخابی مناسب حتی برای اماکن پر تردد و شلوغ خواهد بود.

. در مقایسه با سایر برندها، لمینت merco floor دارای سطح بسیار مقاوم و ضد خش بوده که همین موضوع دوام و ماندگاری لمینت مرکو فلور را تا حد زیادی افزایش می دهد.

. لمینت مرکو فلور نه تنها برای فضاهای داخلی مانند پذیرایی، اتاق خواب و.. مناسب است، بلکه برای استفاده در مراکز فروش، پاساژها و حتی طراحی دکوراسیون داخلی محیط کار نیز کاربردی است.شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پارکت لاکچری با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت پارکت لمینت مرکو فلور

چنانچه شما هم درباره قیمت پارکت لمینت مرکو فلور کنجکاو شده اید باید بگوییم که قیمت پارکت لمینت مرکو فلور نیز مانند هزینه هر محصول دیگر به فاکتورهای متعددی وابسته است که باید تمام آن ها را در نظر بگیرید. به طور کلی ۲ مورد از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت پارکت لمینت مرکو فلور به شرح زیر هستند:

. ابعاد و مساحت محیط

پیش از این گفتیم که پارکت مرکو فلور از نظر قیمتی به صرفه است، به خصوص اگر آن را برای متراژ های بالا به کار ببرید. در مجموع همانطور که خودتان هم می دانید هر چه مساحت محیط بیشتر باشد، قیمت پارکت لمینت مرکو فلور نیز بالاتر می رود.

. نوع پارکت

Merco Floor لمینت در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شود که با توجه به انتخاب شما قیمت پارکت لمینت مرکو فلور نیز متغیر خواهد بود. بدون شک هر چقدر که محصول باکیفیت تری انتخاب کنید، باید هزینه بیشتری در ازای آن بپردازید.برایخرید پارکت چوبی با ما همراه باشید.

راهنمای خرید پارکت مرکو فلور

چنانچه ویژگی های جذاب پارکت مرکو فلور باعث شده تا شما هم برای خرید لمینت مرکو فلور ترغیب شوید، پیشنهاد می کنیم که پیش از خرید لمینتmerco floor حتما به راهنمای زیر توجه کنید:

. تعیین بودجه

قیمت پارکت لمینت مرکو فلور از دسته مسائل مهمیست که قبل از هر گونه اقدام باید به آن بپردازید. برای این کار بودجه تان را در نظر بگیرید و آگاه باشید که کیفیت بالا و مرغوب بودن پارکت مرکو فلور از دلایلیست که قیمت آن را به خوبی توجیه خواهد کرد.

. نوع دکوراسیون داخلی

Merco Floor لمینت طرح های متنوعی دارد که برای انتخاب مناسب ترین نوع پارکت مرکو فلور ممکن باید دکوراسیون داخلی محیط توجه کنید.

. کاربری محیط

انتخاب پارکت لمینت مرکو فلور باید با توجه به نوع کاربری و فضای نهایی انجام شود.

در آخر

ما در این مطلب مهم ترین ویژگی های لمینت مرکو فلور و همچنین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارکت لمینت مرکو فلور را برای شما بررسی کردیم تا در صورت نیاز بتوانید از آن کمک بگیرید. در نهایت امیدواریم که مطالب گفته شده شما را برای انتخاب و خرید بهترین مدل Merco Floor لمینت همراهی کرده باشد.


ارسال نظر کاربران


از من بپرس