V
I
E
W
A
R
T
I
C
L
E
S

پرده زبرا اتاق خواب

  • آنچه در این مقاله خواهید خواند

    احتمالا برای شما نیز بارها پیش آمده که بخواهید با تغییرات جزئی، یک تحول عظیم در دکوراسیون داخلی تان ایجاد کرده و آن را برای تنوع و افزایش بیشتر روحیه تغییر دهید. بدون شک پرده ها از المان های اساسی هر محیطی هستند که برای انتخاب آن ها باید نهایت دقت را داشته باشید. در این زمینه پرده زبرا، به خصوص پرده زبرا اتاق خواب از انواع بسیار محبوب پرده ها به شمار می روند که به خوبی با هر نوع دکوراسیون و سلیقه ای هماهنگ خواهند شد. بنابراین در ادامه همراه ما باشید تا شما را با پرده زبرا اتاق خواب و انواع مختلف آن آشنا کنیم.

    برای کسب اطلاعات بیشتر پرده زبرا طرح دار با ما همراه باشید.

    پرده زبرا اتاق خواب

    پرده زبرا اتاق خواب نوعی نسبتا مدرن و جدیدتر از پرده ها هستند که جهت کارایی و زیبایی بیشتر، نقاط قوت پرده های دیگر نیز به آن ها اضافه شده است. این پرده ها که معمولا با طرح کلاسیک شان شناخته شده اند، در انواع متقاوتی مانند مانند پرده زبرا اتاق خواب رولی، کرکره ای، دبل رول و.. تولید شده و با توجه به فضا و کاربرد مورد نظر، با مدل های مختلفی طراحی می شوند. پرده زبرا به علت ویژگی های مثبتی که دارد، برای استفاده در محیط اتاق خواب نیز بسیار کاربردی بوده و مزایای بی شماری دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توانیم به تنوع بالا در طرح و رنگ، کنترل میزان نور ورودی و حفظ فضای شخصی اشاره کنیم.

    مهم ترین مزایای پرده زبرا اتاق خواب

    . تنوع بالا در طرح و رنگ

    . ست شدن با هر نوع دکوراسیون

    . امکان کنترل میزان نور ورودی

    . داشتن ابعاد متناسب با هر نوع پنجره

    . نصب راحت و آسان

    . تنظیم نور بدون نیاز به کنار زدن پرده

    . امکان نصب همزمان با سایر پرده ها به صورت ترکیبی

    .‌ قیمت مناسب و به صرفه نسبت به کارایی

    . قابلیت تنظیم به صورت دستی یا با ریموت

    . حفظ حریم خصوصی

    . نگهداری و شستشوی آسان

    برای خرید پرده زبرا اداری میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

    آشنایی با جنس و نحوه کارکرد پرده زبرا اتاق خواب

    پرده زبرا اتاق خواب به طور کلی از دو لایه از جنس پارچه و تور مخصوص ساخته شده که با جا به جایی روی یکدیگر قابلیت ایجاد خالت های مختلف نوردهی به اتاق را فراهم می کنند. برای این منظور در صورتی که بخش های توری روی هم منطبق شوند، بیشترین میزان نور، و اگر بخش های توری در راستای راه های پارچه ای تنظیم شوند، کمترین میزان نوردهی را خواهند داشت. با این وجود شما بدون آن که نیازی به جمع کردن پرده ها داشته باشید می توانید در عین حفظ حریم خصوصی تان، از حالت های مختلف نور نیز بهره مند شوید.

    انواع پرده زبرا اتاق خواب

    پرده زبرا اتاق خواب از نظر نوع کارکرد و ساختار علاوه بر ریموتی یا دستی بودن، به انواع زیر نیز تقسیم می شود:

    . پرده زبرا اتاق خواب ساده

    قطعا اولین و پر استفاده ترین انواع پرده زبرا، پرده های ساده هستند که از راه های افقی پارچه ضخیم و تور تشکیل شده و ترکیب رنگ های بی شماری دارند که به علت ساده بودنش معمولا برای طرفداران سبک مینیمال و مدرن بسیار جذاب خواهد بود.

    .پرده زبرا اتاق خواب دوبل

    این مدل از دو لایه پرده بر روی یکدیگر ساخته شده است که معمولا لایه رویی از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع بوده و لایه زیرین آن نازک تر می باشد. وجود ساختار دو لایه در پرده زبرا اتاق خواب به شما این امکان را می دهد تا در طول روز از نور خورشید بیشترین بهره را برده و شب هنگام نیز با تنظیم لایه ضخیم، حریم شخصی تان را حفظ کنید.

    . پرده زبرا اتاق خواب سیلوئت

    پرده زبرا سیلوئت از دو لایه توری یا حریر با باقت یکدست تشکیل شده که در هر فاصله چند سانتی متری بین دو لایه، یک نوار عمود از حنس پارچه قرار داده شده است. به زبان ساده، ساختار پرده سیلوئت تا حد زیادی مشابه پرده کرکره است که تغییر زاویه نوارهای پارچه ای به کمک بالا و پایین بردن پرده باعث تنظیم میزان نور ورودی به اتاق خواب می شود.

    . پرده زبرا اتاق خواب ارسی

    پرده زبرا اتاق خواب از نوع ارسی، از نظر مکانیسم شبیه پرده های شید عمل می کند اما با آن ها دو تفاوت اساسی دارد. اولا اینکه در مدل های قبلی شما برای تنظیم نور در هر نقطه و ارتفاعی آزادی عمل داشتید، اما در پرده زبرا ارسی باید برای دریافت بیشترین حالت نور، آن را تا انتها پایین بکشید. دوما میزان نوردهی پرده ارسی در مقایسه با انواع دیگر تقریبا معمولی بوده و به نوع سیلوئت شباهت بیشتری دارد.

    . پرده زبرا اتاق خواب ‌پلیسه

    اگر شما هم به دکوراسیون های خاص علاقه دارید، پرده زبرا اتاق خواب از نوع پلیسه انتخابی جدید و یونیک خواهد بود که علاوه بر قابلیت تنظیم نور و حفظ حریم خصوصی، بافت متشکل از چین های ریز آن، جلوه ای بسیار زیبا به اتاق تان خواهد بخشید.

    شرکت میهن منیکو آتور شمارا در مطالعه پرده زبرا پلیسه راهنمایی میکند

    انواع پرده زبرا اتاق خواب از نظر طرح و رنگ

    همانطور که گفتیم تنوع طرح های پرده زبرا اتاق خواب آنقدر زیاد است که هر فردی با هر نوع سلیقه ای به راحتی می تواند از آن ها استفاده کند. در همین زمینه مهم ترین انواع پرده زبرا از نظر طرح و رنگ به صورت زیر می باشد:

    . پرده زبرا ساده

    . پرده زبرا شب و روز

    . پرده زبرا گلدار

    . پرده زبرا چاپی

    . پرده زبرا با بافت طرح دار (بافت های متفاوت مانند پلیسه، طرح سایه و روشن، طرح چوب و..)

    . پرده زبرا بچگانه

    قیمت پرده زبرا اتاق خواب

    قطعا یکی از دغدغه های اصلی مشتریان، قیمت پرده زبرا اتاق خواب است. اما در این مورد بهتر است بدانید از آنجایی که هزینه نهایی این پرده ها به عوامل مختلفی بستگی دارد، تعیین دقیق قیمت آن ها ممکن نیست. از جمله مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار روی قیمت پرده زبرا می توانیم به هزینه نصب، ابعاد پنجره، جنس و نوع پارچه، دستی یا ریموت بودن و.. اشاره کنیم که در مجموع پرده زبرا در مقایسه با سایر پرده ها و با توجه به ویژگی های خوبش ، قیمت به صرفه ای دارد.

    مطالب پیشنهادی: قیمت پرده زبرا

    کلام پایانی

    در این مطلب سعی کردیم که انواع مختلف پرده زبرا اتاق خواب و همچنین طرح ها و کاربردهای متفاوت شان را به شما معرفی کنیم تا هنگام خرید پرده بتوانید از آن کمک بگیرید. در نهایت امیدواریم که نکات گفته شده شما را برای انتخاب بهترین پرده زبرا اتاق خواب راهنمایی کرده باشد.


    نظر شما چیست؟

    خوشحال می شویم نظر شمارا نسبت به این مقاله بدانیم،برایمان بنویسید

R
E
L
A
T
E
D
P
R
O
D
U
C
T
S

محصولی مرتبط با این مقاله وجود ندارد

از من بپرس