V
I
E
W
A
R
T
I
C
L
E
S

پرده زبرا اتاق کودک

  • آنچه در این مقاله خواهید خواند

    پرده زبرا اتاق کودک

    امروزه برای زیباسازی فضای محیط کار و منزل از پرده های زبرا استفاده می شود؛ این پرده‌ها به صورت دو لایه موازی روی هم قرار گرفته اند. به پرده زبرا، پرده دوبل نیز می گویند که دارای راه راه های افقی است. ریسمانی به این پرده متصل است که توسط آن می توان نوارهای تور و پارچه را جابه‌جا کرد؛ بنابراین پرده زبرا از ده تا پنجاه درصد می تواند نور ورودی به اتاق را کنترل نماید و می توان برای گرفته شدن کامل دید داخل در شب لایه‌های پارچه‌ای پرده را در امتداد هم قرار داد. پرده زبرا به صورت دوبل یا دو رو بوده و طرح قسمت پشت پرده با طرح روی پرده مطابق است. در این مقاله بیشتر با ویژگی های پرده زبرا کودک و انواع پرده زبرا طرح کودک این پرده ها آشنا می شویم.

    شرکت میهن منیکو آتور شمارا در مطالعه پرده زبرا خط دار راهنمایی میکند

    ویژگی های پرده زبرا اتاق کودک

    پرده زبرا اتاق کودک دارای طرح هایی کارتونی و فانتزی کودکانه است که برای نصب در اتاق بچه‌ها مناسب می باشد. پرده زبرا طرح کودک برای اتاق دخترانه شامل طرح کاراکتر های والت دیزنی مانند السا، باربی، راپونزل و دل است و طرح‌های مناسب برای پرده زبرا کودک اتاق پسرانه شخصیت های ابرقهرمانی، فوتبالی و ورزشی هستند. هنگام خرید پرده زبرا کودک باید ویژگی های نظیر طرح و رنگ، جنسیت و سن کودک و ایمنی کودک را در نظر داشت.


    پرده زبرا طرح کودک

    در حال حاضر با پیشرفت صنعت چاپ به راحتی می توان هر طرح یا تصویری را با رنگ دلخواه بر روی پرده یا هر نوع پارچه‌ای با کیفیت بالا و به صورت سه بُعدی ایجاد کرد. روی پرده زبرا طرح کودک، طرح هایی مثل کارکترهای کارتونی و انیمیشن، طرح گل، پروانه، ماشین و هواپیما و هر تصویری که مناسب بچه‌ها باشد می توان چاپ نمود.


    رنگ پرده زبرا کودک

    رنگ پرده زبرا اتاق کودک باید شاد و روشن انتخاب شود تا فضای اتاق را لطیف و دلپذیر جلوه دهد؛ همچنین رنگ پرده زبرا کودک می تواند متناسب با رنگ روبالشی، روتختی و رنگ دیوارها انتخاب شود. انتخاب رنگ پرده زبرا طرح کودک برای دختران و پسران متفاوت است؛ به طوری که رنگ های صورتی، زرد، یاسی و آبی بیشتر مورد علاقه دختران بود و پسرها رنگ‌های سورمه ‌ای، سبز و قهوه‌ای را می پسندند.


    برای خریدپرده زبرا اداری میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

    جنسیت و سن کودک

    فاکتور مهم دیگر در خرید پرده زبرا کودک توجه به جنسیت و سن کودک است؛ زیرا در سنین جنسیت های مختلف سلایق بچه ها تفاوت دارد. بیشتر پسرها روحیه جنگی و اکشن دارند؛ بنابراین پرده زبرا طرح کودک با شخصیت های ابرقهرمانی و کامپیوتری برای آن ها مناسب است. ایده‌های طراحی کارکترهای سوپرمن، بتمن، مرد عنکبوتی، لاک پشت های نینجا، شخصیت های ورزشی، طرح ماشین ها و فوتبالیست ها می تواند مورد علاقه پسران باشد.

    در مقابل دختران علاقه زیادی به طرح های تخیلی و فانتزی دارند و تصاویری مانند سفید برفی و سیندرلا برای پرده زیرا اتاق کودک دخترانه مناسب است. همچنین دختران پرده هایی با رنگ های روشن و ملایمی مثل صورتی، بنفش و آبی آسمانی را می پسندند؛ بنابراین استفاده از این رنگ ها در پرده زبرا طرح کودک اتاق دختران را بسیار جذاب و زیبا نشان خواهد داد.


    ایمنی پرده زبرا اتاق کودک

    یکی دیگر از عوامل مهم در خرید و انتخاب وسایل اتاق کودک توجه به ایمنی آن‌ها است. به عنوان مثال پرده های زینتی با زیورآلات زیاد و پرده های بلند و مماس با زمین به هیچ عنوان مناسب اتاق کودک نیستند؛ زیرا خطرات زیادی را متوجه کودک می کنند. انتخاب پرده زبرا کودک بهترین گزینه برای نصب در اتاق کودکان است؛ این پرده ها ساده و کوتاه هستند و در اندازه های مختلف وجود دارند. همچنین بر روی پرده زبرا طرح کودک، تصاویر و عکس های انیمیشنی و کارکترهای کارتونی با رنگ های جذاب وجود دارد که می تواند برای کودکان جذابیت داشته باشد.

    شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر دربارهپرده کرکره ای فلزی با ما همراه باشید.

    تفاوت پرده زبرا طرح کودک با پرده زبرا معمولی

    پرده زبرا کودک از لحاظ جنس و مواد سازنده همانند مدل های دیگر این پرده است و فقط از نظر طرح و الگو تفاوت دارد. بر روی پرده زبرا طرح کودک، تصاویر بچه گانه و کارتونی چاپ شده که مناسب اتاق خواب بچه ها کاربرد داشته و برای استفاده در پنجره های سایر نقاط منزل یا محیط کار مناسب نیست. طراحی این نوع پرده‌ها باعث جلب توجه بچه ها و آرامش آن‌ها می شود.


    انواع مدل پرده زبرا کودک از نظر عملکرد

    از لحاظ عملکرد پرده زبرا اتاق کودک در دو مدل دستی و برقی در بازار وجود دارد که بسته به سلیقه خود می توان هر یک از آن ها انتخاب و خریداری نمایید.


    پرده زبرا دستی

    در پرده زبرا طرح کودک، ریسمان یا طنابی در قسمت کناری پرده قرار دارد که به غلتک های بالای پرده وصل است؛ با استفاده از این غلتک ها و طناب امکان بالا و پایین بردن پرده و تنظیم نور اتاق وجود دارد.


    پرده زبرا برقی

    در پرده زبرا به صورت برقی تنظیم نور اتاق به وسیله یک موتور الکتریکی انجام می شود و می توان از راه دور و یا گوشی هوشمند میزان نور ورودی را کنترل کرد. پرده زبرا برقی برای اتاق کودک مناسب است؛ زیرا بدون ریسمان بوده و برای کودک خطری ندارد. پرده زبرا اتاق کودک برقی قابلیت کنترل از راه دور را داشته ولی در مقایسه با پرد زبرا کودک دستی قیمت بالاتری دارد.


    شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر پرده کرکره چوبی با ما همراه باشید.

    نصب پرده زبرا اتاق کودک

    دو روش برای نصب پرده زبرا وجود دارد.


    نصب پرده زبرا طرح کودک روی دیوار

    برای نصب پرده زبرا کودک باید مراحل زیر به ترتیب انجام شود.

    مشخص کردن دقیق محل نصب پرده زبرا اتاق کودک با مداد

    محکم کردن پایه پرده در محل علاممت زده توسط رول پلاک و پیچ

    قرار دادن قاب پرده زبرا کودک روی پایه نصب شده


    نصب پرده زبرا طرح کودک به صورت سقفی

    مشخص کردن دقیق محل نصب پرده روی سقف

    متصل کردن پایه پرده زبرا به سقف با استفاده از رول پلاک و پیچ

    وصل نمودن قاب پرده زبرا کودک به پایه سقفی

    مطلب پیشنهادی :پرده زبرا آشپزخانه

    پرده زبرا اتاق کودک از جدیدترین پرده های اتاق کودک و نوجوان است که به دلیل طرح ها و رنگ های متنوعی که دارد مورد استقبال دختران و پسران در سنین مختلف قرار گرفته است. پرده زبرا کودک علاوه بر جذابیتی که دارد از دوام و طول عمر بالایی نیز برخوردار است و تا چندین سال می توان از آن استفاده کرد. پرده زبرا طرح کودک در رنگ ها و طرح های شاد و بچه گانه قابل تولید و سفارشی سازی است.



    نظر شما چیست؟

    خوشحال می شویم نظر شمارا نسبت به این مقاله بدانیم،برایمان بنویسید

R
E
L
A
T
E
D
P
R
O
D
U
C
T
S

محصولی مرتبط با این مقاله وجود ندارد

مقاله مرتبط با این مقاله وجود ندارد

از من بپرس