V
I
E
W
A
R
T
I
C
L
E
S

پرده زبرا خط دار

  • آنچه در این مقاله خواهید خواند

    پرده زبرا خط دار چیست و چه ویژگی هایی دارد- هر آنچه باید در مورد پرده زبرا خط دار بدانید.



    پرده زبرا خط دار

    وجود نور در هر منزلی یکی از ضروری ترین موضوعاتی است که باید در زمان طراحی دکوراسیون منزل به آن توجه کنید. خانه هایی که نور نمی تواند به آن ها راه داشته باشد معمولا دلگیر و تاریک به نظر می رسند حتی اگر تلاش شود این کمبود نور با نورپردازی های مختلف جبران شود. بنابراین نباید در مورد تنظیم نور بی تفاوت باشید.

    پرده ها یکی از مهم ترین تجهیزاتی هستند که می توانند میزان نور ورودی را به خوبی کنترل کنند. پرده زبرا یکی از انواع پرده های جدید به شمار می رود که خود به دسته های مختلفی تقسیم می شود و یکی از محصولات پرطرفدار آن پرده زبرا خط دار است. برای آشنایی بیشتر شما با این مدل پرده ما موضوع این مقاله را به معرفی پرده زبرا خط دار اختصاص داده ایم.شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشترپرده زبرا پذیرایی با ما همراه باشید.


    معرفی پرده زبرا خط دار

    همان طور که در ابتدا بیان کردیم پرده زبرا خط دار یکی از مدل های محبوب پرده زبرا است. به طور کلی پرده های زبرا به پرده هایی راه راهی گفته می شوند که به صورت افقی قرار می گیرند و معمولا به صورت دو رنگ طراحی می شوند که هر یک از آن ها رنگ خاصی دارند. در مدل پرده های زبرا خط دار طرح پرده به صورت خط دار است و شما بر روی پرده شاهد خط های مختلفی هستید.

    این نوع پرده ها مشابه پرده های کرکره ای هستند و همین امر باعث می شود بسیاری از افراد این دو نوع پرده را اشتباه بگیرند. اصلی ترین تفاوتی که بین این دو پرده وجود دارد این است که پرده های زبرا پارچه ای هستند. به همین علت در مقایسه با پرده های کرکره ای دوام و انعطاف پذیری بالاتری دارند.

    پرده زبرا در تمام مدل ها به وصرت دولایه ساخته می شود. این پرده ها را می توان به صورت دستی و یا به شکل برقی کنترل کرد. در نوع برقی پرده زبرا خط دار موتورهای خاصی برای پرده تعبیه شده که می توان با کمک ریموت پرده ها را بالا یا پایین کشید.

    پرده زبرا خط دار به گونه ای طراحی شده تا افراد بتوانند در صورت لزوم پرده را به صورت کامل جمع کنند و یا آن را به صورت نیمه باز قرار دهند. استفاده از پرده زبرا مدل خط دار معمولا برای پنجره هایی توصیه می شود که قصد نور گیری یا باز کردن آن ها وجود ندارد. بسیاری از مدل های پرده های زبرا تنها جنبه تزئینی دارند و معمولا برای زیباتر شدن دکوراسیون از آن ها استفاده می کنند.


    ویژگی های پرده زبرا خط دار

    پرده زبرا خط دار معمولا با دیگر انواع پرده های زبرا ویژگی های مشترکی دارد. با این که هر یک از مدل های پرده زبرا زیبایی خاص خود را دارند، اما پرده های زبرا خط دار به دلیل داشتن خط هایی زیبایی خاصی دارند و بسیار مورد توجه قرار می گیرند. از مهم ترین ویژگی های این مدل پرده زبرا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

    جلوه خاص پرده که باعث زیباتر شدن دکوراسیون منزل می شود.

    قابلیت جمع کردن آن به صورت کامل برای استفاده حداکثری نور

    طول عمر بالا

    نگهداری و استفاده راحت

    تمیز کردن آن راحت است.

    قابلیت نصب به صورت دستی و برقی

    تنوع بالا و قابلیت ایجاد هماهنگی رنگ های آن با دکوراسیون محیط 

    برای خریدپرده زبرا آشپزخانه با کارشناسان ما تماس بگیرید.



    مزایای پرده زبرا مدل خط دار

    مزایای بی شمار پرده زبرا خط دار آن را به یکی از پرده های پرفروش تبدیل کرده است. قبل از هر چیز باید بدانید مهم ترین مزیت این پرده این است که نحوه کار با آن بسیار راحت تر از انواع دیگر پرده ها است. پرده زبرا در هر مدلی به شما این امکان را می دهد تا هر زمان که می خواهید اجازه ورود نور به فضا را دهید و در صورت لزوم از ورود نور جلوگیری کنید.

    طرح پرده زبرا خط دار به گونه ای طراحی شده که می توان برای سبک های مختلف دکوراسیون از آن استفاده کرد و به راحتی آن را با دکوراسیون مورد نظر هماهنگ کرد. به علاوه تنوع رنگ بالایی محصولات زبرا به شما این امکان را داده تا بتوانید آن را با رنگ های به کار رفته در دکوراسیون خود ست کنید.

    دیگر مزیت مهم این نوع پرده این است که شما می توانید آن را به صورت سفارشی خریداری کنید و امکان چاپ عکس و طرح دلخواه روی آن ها وجود دارد. همچنین بهتر است بدانید این پرده ها در کنار ویژگی های خاص خود با قیمت های مقرون به صرفه ای ارائه می شوند و طول عمر بالای آن ها به کاربر اجازه می دهد تا بتواند در طولانی مدت از آن استفاده کند.


    نکات مهم برای خرید پرده زبرا خط دار

    برای این که بتوانید یک پرده زبرا خط دار مناسب با فضا انتخاب کنید باید قبل از خرید چند نکته مهم را به یاد داشته باشید که ما در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.


    انتخاب متراژ مناسب

    یکی از مهم ترین نکات برای خرید پرده زبرا خط دار این است که به متراژ توجه کنید. اگر پرده زبرا مدل خط دار را بدون اندازه قبلی خریداری کنید، در زمان استفاده هیچ کاربرد و زیبایی نخواهد داشت. به همین علت قبل از این بخواهید پرده را خریداری کنید اندازه مناسب آن را محاسبه کنید.شرکت میهن نیکو آتور شمارا در مطالعه پرده زبرا اتاق خواب همراهی میکند.


    توجه به جنس پرده

    جنس پارچه به کار رفته برای دوخت و ساخت پرده زبرا مدل خط دار بسیار مهم است. معمولا برای تولید این پرده ها از پارچه های پلی استر استفاده می کنند. البته برای تمام نمونه ها از این پارچه به کار نمی رود. در هر صورت شما باید قبل از خرید جنس پارچه را لمس کنید و از با کیفیت بودن آن مطمئن شوید.

    از آن جایی که پرده زبرا مدل خط دار برای آشپزخانه به ندرت تعویض می شود، شما باید پرده ای را خریداری کنید که بتواند در برابر نور خورشید و دیگر موارد مقاومت بالایی داشته باشد و به راحتی دچار آسیب نشود.



    در روز خرید خود را انجام دهید

    همان گونه که پیش تر نیز اشاره کردیم رنگ پرده زبرا خط دار باید با دیگر تجهیزات و سبک دکوراسیون به کار رفته هماهنگی داشته باشد. از آنجایی که رنگ برخی پارچه ها در شب کاملا واضح نیست، بهتر است خرید خود را در روز انجام دهید.از پرده زبرا اتاق کودک بیشتر بدانید.


    پرده زبرا خط دار یکی از محبوب ترین مدل های پرده زبرا به شمار می رود. وجود خطوط بر روی این پرده ها جلوه بسیار زیبایی به آن ها بخشیده است. ما در این مطالب ویژگی ها و نکات خرید این پرده را برای شما بیان کردیم تا بتوان خریدی آگاهانه داشته باشید و برای منزل خود بهترین پرده زبرای خطر دار را تهیه کنید.


    نظر شما چیست؟

    خوشحال می شویم نظر شمارا نسبت به این مقاله بدانیم،برایمان بنویسید

R
E
L
A
T
E
D
P
R
O
D
U
C
T
S

محصولی مرتبط با این مقاله وجود ندارد

مقاله مرتبط با این مقاله وجود ندارد

از من بپرس