V
I
E
W
A
R
T
I
C
L
E
S

پرده زبرا طرح دار

  • آنچه در این مقاله خواهید خواند

    پرده زبرا طرح دار یکی از محبوب ترین و مؤثرترین پرده های ساختمان در عصر نوین هستند. طبق نظر کارشناسان دکوراسیون، درست است که پنجره ها، اولین چیزی نیستند که با ورود به یک اتاق یا ساختمان توجه ها را جلب می کنند؛ اما پرده های هر اتاق یا ساختمانی، از عناصر زیبایی شناختی آن اتاق یا ساختمان محسوب می شوند. پرده های زبرا همه کاره بوده و در اتاق های مختلف از خواب تا نشیمن قابل استفاده هستند. این پرده ها در رنگ ها و سبک های مختلف وجود داشته و هر فردی می تواند با توجه به سلیقه و سبک خانه خود، پرده مناسب را انتخاب کند. برای اینکه با پرده زبرا طرح دار بیشتر آشنا شوید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.برای خرید پرده زبرا پذیرایی میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

    پرده زبرا طرح دار چیست؟


    قبل از هر چیزی بهتر است بدانید پرده زبرا طرح دار چیست و از کجا پدیدار شد؟ در دهه 1990 بود که کره جنوبی، جایی که طراحان به دلیل نوآوری و خلاقیت شناخته شده هستند، پرده های زبرا متولد شدند. همان طور که می دانید زبرا (zebra) به معنی گورخر است و چون این پرده ها دارای راه های افقی هستند، نام زبرا به آنها داده شد. طراحی منحصر بفرد این پرده ها در سراسر جهان، به گزینه ای محبوب برای پنجره های ساختمان های مختلف تبدیل شدند. یکی از دلایل محبوبیت این پرده ها قابل تنظیم بودن سایه و روشن آنها است. هر پرده ای را با توجه به نوارهای موجود روی آن، می توان به گونه ای تنظیم کرد که در یک ردیف قرار گیرند، این حد می تواند پنجره را کاملا بپوشاند و دیگر بیرون قابل رؤیت نباشد. این بدان معنی است که می توانید میزان نور وارد به اتاق و میزان حریم خصوصی خود در اتاق و منزل را کنترل کنید.

    مزیت دیگر پرده زبرا طرح دار همه کاره بودن آنها در رنگ ها و سبک های موجود در بازار است. برای اتاق خواب بچه ها می توان از طرح های کارتونی استفاده کرد و برای اتاق نشیمن با طرح های مینیاتوری، ساده یا طبیعت، با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون کاربرد دارد.

    پرده زبرا طرح دار و ویژگی های آن

    پرده زبرا طرح دار به دلیل در دسترس بودن طرح های جذاب متعدد و گزینه های فیلتر نور مورد تقاضا هستند. این نوع پرده ها با ویژگی ها و مزیت های زیر در دسترس بوده و انتخاب بسیاری از خوش سلیقه ها است:

    -داشتن حریم خصوصی: با سایه روشن کردن و کنترل کامل نور و تاریکی می توان میزان رسیدن نور به اتاق و همچنین حریم خصوصی را کنترل کرد.

    - سهولت نگهداری: انواع پرده های زبرا، به مراقبت گسترده نیاز ندارند. زمانی که پرده ها گرد و غبار محیط را به خود جذب کردند، می توانید آنها را با جاروبرقی تمیز کرده، یا از یک پارچه مرطوب استفاده کنید. این کار پرده ها را بدون آسیب رساندن به طرح، مواد یا کدر شدن رنگ، تمیز نگه می دارد. اگر پرده های خیلی کثیف شدند، می توان آن ها را در آب غوطه ور کرد تا تمیز شوند.

    شرکت میهن منیکو آتور شمارا در مطالعه پرده زبرا اداری راهنمایی میکند

    - استفاده آسان: استفاده از انواع پرده زبرا طرح دار آسان بودن و به کمک مکانیسم زنجیره ای ساده می توان آن را مطابق با نیاز تنظیم کرد. برخی از این پرده ها موتوردار بوده و می توان آنها را با استفاده کنترل از راه دور کنترل کرد.

    - عالی برای تابستان: پرده های زبرا به خنک نگه داشتن اتاق ها در تابستان کمک می کنند. همچنین از ورود اشعه های مضر UV به خانه جلوگیری می کنند. این امر از فرسودگی وسایل خانه مانند فرش و مبلمان کمک می کند.

    - جذاب و متنوع: انواع پرده زبرا طرح دار در اشکال، رنگ ها و اندازه های جذاب متفاوت بوده و در دسترس هستند. گزینه های زیادی برای انتخاب موجود بوده و با هر نوع طراحی داخلی به خوبی هماهنگ می شوند.

    - عمر طولانی: پرده های زبرا برای سال ها، بدون ایجاد چین خوردگی در پارچه یا رنگ پریدگی و کدر شدن دوام می آورند. دوام آنها به گونه ای است که ممکن است برای تغییر دکوراسیون، بخواهید پرده هار ا تغییر دهید.

    - موارد استفاده مختلف: پرده های زبرا برای استفاده در مکان های مختلف مانند خانه، ادارات و مدارس مناسب هستند. در عین حال برای اتاق خواب، آشپزخانه و اتاق نشیمن با طرح های متنوع و جذاب قابل انتخاب است.

    آیا پرده زبرا طرح دار ضد حریق و ضد کپک است؟


    برخی از انواع پرده زبرا طرح دار که با استفاده از مواد کامپوزیت پلیمری تهیه می شوند، علاوه بر ویژگی های گفته شده در قسمت قبل، دارای چهار عملکرد قوی زیر هستند:

    - ضد آب: این نوع پرده زبرا PVC بوده در نتیجه خاصیت ضد آب داشته و مناسب برای محیط های مرطوب مانند حمام و آشپزخانه هستند.

    - ضد حریق: این نوع پرده های زبرا به گونه ای با ابریشم خام پوشش داده می شوند که علاوه بر نسوز بودن، با تشکیل یک لایه محافظ مؤثر، خاصیت بازدارندگی شعله را نیز دارند.

    - ضد آفتاب: این نوع پرده ها در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت داشته و رنگ آن ها ثابت است و برای بالکن هایی که نور مستقیم خورشید در آن ها زیاد بوده، مناسب هستند.

    - ضد کپک: این نوع پرده زبرا طرح دار به گونه ای ساخته می شوند که از رشد باکتری ها جلوگیری کرده و باکتری ها نمی توانند تولید مثل کنند. این پرده ها خاصیت ضد کپکی و ضد باکتری های مضر داشته و برای بیمارستان ها، آشپزخانه های خانگی، حمام ها و سایر محیط ها با الزامات بهداشتی بالا مناسب هستند.

    مطالب پیشنهادی : پرده زبرا طرح کودک

    کلام پایانی

    پرده زبرا طرح دار برای اتاق خواب بچه با طرح های کارتونی و هم زمان ضد باکتری مناسب بوده در حالیکه برای اتاق پذیرایی یا نشیمن با سبک های مختلف مینیاتوری، طبیعت و رنگین کمانی گلدوزی شده در دسترس هستند. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید می توانید کاتالوگ پرده زبرا طرح دار را ببینید و بعدا انتخاب نمایید. با توجه به اینکه پرده زبرا طرح دار در طرح ها، رنگ ها و سبک های مختلف و متنوع در دسترس هستند برای آنکه کامل ترین انتخاب با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را داشته باشید، کافی است با کارشناسان دکوراسیون شرکت ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را کسب نمایید.



    نظر شما چیست؟

    خوشحال می شویم نظر شمارا نسبت به این مقاله بدانیم،برایمان بنویسید

R
E
L
A
T
E
D
P
R
O
D
U
C
T
S

محصولی مرتبط با این مقاله وجود ندارد

از من بپرس