V
I
E
W
A
R
T
I
C
L
E
S

پرده کرکره چوبی

  • آنچه در این مقاله خواهید خواند

    مزایای استفاده از پرده کرکره چوبی و عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پرده کرکره چوبی



    پرده کرکره چوبی

    پرده های کرکره ای یکی از زیباترین نوع پرده ها هستند که طرفداران بسیاری دارند. از این نوع پرده ها می توانید در ساختمان های مسکونی، اداری، هتل ها و... استفاده کنید. پرده کرکره چوبی یکی از پرطرفدارترین نوع پرده کرکره ای محسوب می شود. قصد داریم در این مطلب اطلاعاتی در خصوص نکات خرید و عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت پرده کرکره برقی را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه شوید.شرکت میهن نیکو آتور شمارا در مطالعه پرده کرکره ای فلزی همراهی میکند.


    پرده کرکره چوبی چیست؟

    پرده کرکره چوبی یا Wooden Blind یک پوشش برای پنجره ها است که برای تولید آن ها از چوب های طبیعی همچون بامبو و راش استفاده می کنند. عملکرد این نوع پرده ها مانند پرده های کرکره فلزی قدیمی بوده و از یک زنجیر برای باز و بسته کردن آن استفاده می کنند. تکه های چوبی در پرده کرکره ای یک سایز دارند و به صورت عمودی بر روی پرده نصب می شوند.

    با استفاده از این پرده شما می توانید خانه را تاریک کرده یا اجازه دهید نور به داخل محیط راه پیدا کند. به عبارتی تنظیم نور خانه در دست خودتان است. پرده های چوبی حس لطافت، تازگی و سرزندگی را به محیط، مبلمان و اجزاء دیگر می بخشد، به همین از گذشته های دور تاکنون، پرده کرکره چوبی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. قیمت پرده کرکره چوبی، نسبت به دیگر مدل های پرده کرکره ای بیشتر است.

    اگرچه این نوع پرده ها یکی از سبک های مدرن محسوب می شود، اما شما می توانید آن ها را در خانه های سنتی و مینیمال نیز به کار ببرید. با توجه به این توصیفات ست کردن پرده کرکره چوبی با انواع دکوراسیون ها کار پیچیده ای نیست.


    ویژگی های پرده کرکره چوبی

    با توجه به بالا بودن قیمت کرکره چوبی، بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید تا بدانید که این پرده ها ارزش صرف هزینه و خرید را دارند.

    امکان تنظیم نور وارد شده به فضای اتاق

    قابلیت استفاده از حالت سایه روشن نور

    برای انواع محیط های از جمله، خانه، محیط اداری، هتل ها، شرکت ها و... مناسب است.

    شما می توانید پرده کرکره اتوماتیک را همراه با ریموت کنترل سفارش دهید. البته قیمت پرده کرکره چوبی اتوماتیک بیشتر از قیمت پرده کرکره چوبی دستی می شود.

    امکان سفارش کرکره چوبی به صورت عمودی وجود دارد.

    نصب راحت و آسان راحت پرده های کرکره چوبی

    ایجاد حس و حال بسیار خوش آینده و طراوت بخش

    به راحتی با بیشتر سبک های دکوراسیون داخلی ست می شود.

    مقاومت و استقامت بالا

    برای نصب کرکره پرده کرکره چوبی از دو نوع تیغه 25 و 50 میلی متری استفاده می کنند، اما تیغه های 50 میلی متری بسیار محکم تر هستند و به همین دلیل قیمت پرده کرکره چوبی 50 میلی متری بیشتر از 25 میلیمتری است. در عوض پرده چوبی 25 میلی تری نمای زیباتری داشته و تمیز کردن آن برای شما بسیار آسان تر خواهد بود.برای کسب اطلاعات بیشترقیمت پرده شید با کارشناسان ما تماس بگیرید.



    خرید پرده کرکره چوبی

    قبل از خرید پرده کرکره چوبی باید برخی نکات را بدانید تا خرید درستی داشته و عمر استفاده از محصول را افزایش دهید. قبل از هرچیز بهتر است بدانید که کرکره برقی قابلیت شستشو ندارند و شما می توانید با استفاده از یک دستمال نمناک و محصولات مشابه، به راحتی کرکره چوبی را تمیز کنید. این نوع پرده ها بسیار راحت تمیز می شوند و این یکی از مهم ترین مزایای آن به حساب می آید.


    تنوع رنگ

    پرده های کرکره چوبی در رنگ های بسیار روشن تا تیره ترین رنگ ها وجود دارند و شما می توانید با توجه به سبک خانه خود و تناژ رنگی محیط، یکی از آن ها را انتخاب کنید. رنگ های تیره برای اتاق خواب و رنگ های روشن برای پذیرایی و اتاق نشیمن گزینه مناسب تری هستند.


    بودجه خرید پرده

    همانطور که گفتیم قیمت پرده کرکره چوبی نستا بالا است و هر چقدر کیفیت آنها بالاتر باشد، قیمت این محصول نیز به تبع بیشتر می شود. اگر قصد دارید یک پرده با کیفیت خریداری کنید، باید بودجه نسبتا بالایی را به خرید آن اختصاص دهید.


    محل استفاده شده

    کرکره های چوبی برای محیطی که رطوبت بالایی دارد، اصلا مناسب نیستند و بسیار سریع خراب می شوند، به همین دلیل نمی توانند برای حمام گزینه مناسبی باشند. پرده های ضد آب، گزینه مناسب تری برای این فضا هستند.


    اندازه گیری پنجره

    شما می توانید کرکره چوبی را خارج از چارچوب پنجره یا در داخل آن نصب کنید. در هر صورت اندازه گیری باید به شیوه درستی و بسیار دقیق صورت گیرد، در غیر این صورت پرده کرکره چوبی نمای مناسبی پیدا نمی کند.


    قیمت پرده کرکره چوبی

    همان طور که بیان شد قیمت کرکره برقی نسبتا بالا است و عوامل زیر تاثیر مستقیمی بر روی آن دارند. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر پرده زبرا طرح دار با ما همراه باشید.


    ابعاد پنجره

    یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت کرکره برقی، ابعاد پنجره است. هرچه پنجره بزرگ تر باشد، قیمت پرده کرکره چوبی نیز بالاتر می رود. برای اندازه گیری پنجره باید طول و عرض آن را به درستی اندازه بگیرید. پنجره هایی که مساحت آن ها کمتر از 20 سانتی متر هستند، به اندازه 20سانتی متر در نظر گرفته خواهند شد.


    جنس و کیفیت تیغه

    هرچه تیغه های با کیفیت تر و محکم تری را برای ساخت پرده کرکره چوبی استفاده کرده باشند، در نهایت قیمت پرده کرکره چوبی بیشتر می شود.


    ابعاد تیغه

    یکی دیگر از عوامل موثر، ابعاد تیغه استفاده شده در کرکره چوبی است. تیفه های 50 میلیمتری کیفیت بالاتر و استحکام بیشتری دارند.


    کیفیت چوب استفاده شده

    کیفیت چوب در هنگام تولید پرده کرکره چوبی اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت؛ چرا که به طور مستقیم بر روی طول عمر پرده تاثیر می گذارد. هرچه کیفیت چوب بیشتر و شیارها و فرورفتگی های کمتری در آن وجود داشته باشد، قیمت پرده کرکره برقی نیز بیشتر می شود.

    مطلب پیشنهادی :پرده زبرا اتاق خواب

    عملکرد پرده کرکره ای

    پرده کرکره به دو صورت دستی و اتوماتیک کار می کنند. کرکره های برقی قیمت بالاتری نسبت به کرکره دستی دارند. نوع موتوری که برای کرکره چوبی برقی به کار میبرند نیز بر روی قیمت پرده کرکره برقی تاثیر می گذارد. موتورهای کم قدرت مدت زمان کوتاهی کارکرد کمتری دارند، به همین دلیل بهتر است یک موتور پر قدرت را انتخاب نمایید.



    پرده کرکره چوبی یکی از زیباترین و لوکس ترین نوع پرده ها است که نمای بسیار زیبایی را به فضا بخشیده و با بیشتر دکوراسیون ها ست می شود. به همین دلیل پرده کرکره چوبی طرفداران بسیاری در میان عموم مردم دارد. قیمت پرده کرکره چوبی نسبت به انواع دیگر پرده ها کمی بیشتر است و شما باید هنگام خرید آن برخی نکات را در نظر بگیرید تا یک خرید درست و مفید داشته باشید.


    نظر شما چیست؟

    خوشحال می شویم نظر شمارا نسبت به این مقاله بدانیم،برایمان بنویسید

R
E
L
A
T
E
D
P
R
O
D
U
C
T
S

محصولی مرتبط با این مقاله وجود ندارد

مقاله مرتبط با این مقاله وجود ندارد

از من بپرس