V
I
E
W
A
R
T
I
C
L
E
S

پوستر دیواری پشت تلویزیون

  • آنچه در این مقاله خواهید خواند


    بر هیچکس پوشیده نیست که امروزه تلویزیون به کانون توجه سالن پذیرایی خانه تبدیل شده و توانسته نگاه بیشتر ساکنین را به خود جذب کند. به همین دلیل دیزاین و طراحی پشت تلویزیون اهمیت زیادی دارد و افراد بسیاری برای این کار، از پوستر دیواری پشت تلویزیون استفاده خواهند کرد. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را در مورد دیزاین پشت تلویزیون به شما بدهیم.برای اطلاع ازپوستر سه بعدی با کارشناسان ما تماس بگیرید

    پوستر دیواری پشت تلویزیون

    سال های قبل در شب نشینی ها گفت و گوی زیادی میان اعضای خانواده و یا مهمانان صورت می گرفت، اما امروزه همه چیز در مهمانی های شبانه به تماشای تلویزیون خلاصه شده و بسیاری نگاه خود را محو تلویزیون می کنند. در همین راستا دیزاین و طراحی پشت تلویزیون اهمیت بسیار زیادی دارد.

    استفاده از پوستر دیواری پشت تلویزیون یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی دیوارها است و شما می توانید به کانون توجه منزل خودتان جلوه زیبا و فوق العاده ای ببخشید. با توجه به این توضیحات شما باید هنگام انتخاب پوسترها به طرح آن توجه کرده تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

    بهترین و مناسب ترین پوستر دیواری پشت تلویزیون

    کاغذهای دیواری پشت تلویزیون در دو نوع معمولی و سه بعدی به بازار عرضه خواهد شد. انواع این بوسترها دارای نقش های خاص و جذاب و همچنین طرح های بسیار زیبایی هستند. اینکه چه طرح و رنگی برای خانه شما مناسب تر است، به سبک خانه شما و چیدمان و فضای آن بستگی دارد. از این رو شما با توجه به سبک و طراحی خانه و سلیقه خودتان می توانید سبک مینیمال، فانتزی یا مدرن را انتخاب نمایید.

    همانطور که می دانید پوستر دیواری پشت تلویزیون در رنگ و طرح و نقش بسیار زیادی در بازار وجود داشته و مرزی برای تمام شدن آن ها وجود ندارد، اما هر طرح و رنگی برای پشت تلویزیون شما مناسب نیست.

    در سال های اخیر بسیاری از مردم طرفدار طرح و مدل های ساده با رنگ تیره بودند، اما با گذشت زمان، سلیقه بیشتر مردم به سمت طرح های سه بعدی با رنگ های روشن جهت پیدا کرده است. در ادامه چند مورد از طرح های معروف برای پوستر دیواری پشت تلویزیون را به شما معرفی می کنیم.برای کسب اطلاعات بیشتر پوستر دیواری اتاق خواب با کارشناسان ما تماس بگیرید

    پوستر دیواری با طرح گل

    یکی از پرطرفدار ترین نوع پوستر دیواری، مدل طرح گل آن ها است. تفاوت زیادی ندارد که شما از مدل ساده آن استفاده می کنید یا مدل سه بعدی، در هر صورت این طرح ها زیبایی زیادی را به سالن پذیرایی شما می دهند. پوستر های طرح گل معمولا با مرکزی ساده طراحی می شوند که محل نصب و قرارگیری تلویزیون است و قسمت حاشیه آن ها را انواع گل های متنوع با رنگ های لطیف و شاد تزئین می کنند.


    پوستر دیواری پشت تلویزیون با طرح های انتزاعی

    طرح انتزاعی یکی از جدیدترین پوستر دیواری بوده که امروزه وارد بازار دکوراسیون شده است. این طرح ها معمولا توسط افراد خاصی که ابعاد گسترده تری را از هنر می بینند، انتخاب می شوند. استفاده از نقوش در هم و نامنظم و طرح های آبرنگی در سبک های انتزاعی، باعث شده این سبک از طراحی برای دیزاین و طراحی پوستر دیواری پشت تلویزیون بسیار مناسب باشند.

    پوستر دیواری پشت تلویزیون سه بعدی

    پوستر های سه بعدی در دو مدل آماده و سفارشی در بازار وجود دارند و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را تهیه نمایید. معمولا سازندگان پوستر دیوار، طرح های پرطرفدار سه بعدی را به صورت آماده در دسترس عموم مردم می گذارند. اما شما می توانید مدلی دیگر را با توجه به سلیقه خود و سبک خانه تان انتخاب کرده و آن را سفارش دهید. سفارش طرحی جدید برای پوستر دیواری پشت تلویزیون باعث می شود تا محیط خانه شما خاص و جذاب تر به نظر بیاید.شرکت میهن نیکو آتور شمارا به مطالعه پوستر دیواری اتاق کودک دعوت میکند

    پوستر دیواری پشت تلویزیون طرح طبیعت

    استفاده از این مدل های برای طراحی پوستر دیواری پشت تلویزیون می تواند انرژی مثبت زیادی را به خانه شما وارد کند. با انتخاب طرح طبیعت برای دیوارتان می توانید به جای نگاه کردن به دیواری سرد، به یک منظره زیبا و جذاب خیره شوید و از آن لذت ببرید.

    پوستر دیواری پشت تلویزیون نقش اسلیمی

    طرح های ساده و شیکی که با نقش های اسلیمی خلق می شوند می توانند یک پیشنهاد خارق العاده برای خانه شما باشند و اوج هنر ایرانی را به نمایش بگذارند.

    پوستر دیواری پشت تلویزیون با طرح سنگ

    همانطور که می دانید به کار بردن سنگ در قسمتی از خانه یا پشت تلویزیون هزینه بسیار بالایی داشته و وقت زیادی را از شما می گیرد. استفاده از پوستر طرح سنگ می تواند برای افرادی که به طرح سنگ های آنتیک و مصنوعی علاقه زیادی دارند، مناسب باشد. شما می توانید با به کار بردن پوستر دیواری طرح سنگ، با پرداخت هزینه ای کم، شیک ترین دکوراسیون و دیزاین را برای منزل خود به ارمغان آورید.

    مطلب پیشنهادی: پوستر دیواری آرایشگاه مردانه

    پوستر دیواری پشت تلویزیون با طرح هندسی

    یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد این نوع طرح ها، بُعد دار بودن آن ها است که باعث می شود طرح ها به نظر تکراری نیایند و زاویه های متمایز را به چشم بیننده القا می کند. به همین دلیل طرح های هندسی انتخاب بسیاری مناسبی برای پوستر دیواری پشت تلویزیون است. اما توصیه می کنیم از انتخاب طرح ها پیچیده و شلوغ خودداری نمایید.

    قیمت پوستر دیواری پشت تلویزیون

    قیمت پوستر دیواری پشت تلویزیون به عواملی همچون کیفیت محصول، طرح پوستر، جنس و برند آن بستگی دارد. به عبارت دیگر این متریال ها می توانند تعیین کننده قیمت بوستر ها باشند. اگر از طرح های ساده برای طراحی و دیزاین دیوار استفاده نمایید، هزینه کمتری را پرداخت می کنید. سفارش طرح دلخواه برای یکی از مدل های پوستر مانند سه بعدی یا طرح سلیمی می تواند کمی هزینه بردار باشد. اما به طور کلی هزینه مصرفی این روش بسیار کمتر از روش های دیگری همچون استفاده از پی وی سی یا شیشه و آینه است.

    البته ناگفته نماند که خرید پوسترهای دیواری از جنس الیاف بافت، الیاف طبیعی، پارچه و چرم هزینه بسیار بالاتری نسبت به مدل هاییست که در بخش های قبلی برای شما نام بردیم.

    توصیه می کنیم که از برندها و شرکت های معتبر این پوستر ها را تهیه نمایید؛ چراکه اگر از متریالی با کیفیت پایین در تولید آن ها استفاده کنند، این محصول دوام بسیار پایینی داشته و نمای سالن پذیرایی بهم می ریزد. یکی از مزایای پوستر دیواری این است که شما می توانید به راحتی آن ها را تعویض کرده و مدل تازه تر و جذاب تری را انتخاب نمایید.

    مطالب بیشتر :پوستر لاکچری

    جمع بندی

    در این مطلب قصد داشتیم اطلاعاتی را در مورد انواع پوستر دیواری پشت تلویزیون برای شما نام برده و توضیح مختصری از آن را برای شما شرح دهیم. پوستر دیواری این امکان را به شما می دهد که در زمان کوتاهی یک نمای جدید برای سالن پذیرایی به وجود آورید. طرح پوستری انتخابی باید با دکوراسیون داخل خانه شما هماهنگی داشته باشد.


    نظر شما چیست؟

    خوشحال می شویم نظر شمارا نسبت به این مقاله بدانیم،برایمان بنویسید

R
E
L
A
T
E
D
P
R
O
D
U
C
T
S

محصولی مرتبط با این مقاله وجود ندارد

از من بپرس