V
I
E
W
A
R
T
I
C
L
E
S

پوستر دیواری کلاسیک

  • آنچه در این مقاله خواهید خواند


    با توجه به این که پوسترهای دیواری به شکل سفارشی چاپ شده و در اختیار مشتری قرار می گیرند، طیف وسیعی از طرح ها را دربر می گیرند. هر کدام از پوسترهای دیواری کارایی خاصی داشته و برای فضای مشخصی قابل استفاده است. یکی از انواع طرح های جذاب پوستر دیواری، نوع کلاسیک آن بوده که استفاده اصولی از آن موجب شده تا زیبایی و جذابیت محیط چندین برابر شود.

    پوستر دیواری کلاسیک طرفداران خاص خود را دارد. این نمونه از پوسترهای دیواری خود نمونه ها و طرح های مختلفی را در برمی گیرد. ما در این مطالب قصد داریم شما با پوستر دیواری کلاسیک و ویژگی های آن آشنا کنیم.برای کسب اطلاعات بیشتر به پوستر دیواری اتاق خواب مراجعه فرمایید


    پوستر دیواری کلاسیک

    طرح های کلاسیک همان گونه که از نامشان پیداست برای چیدمان کلاسیک مناسب هستند. بنابراین استفاده از یک پوستر دیواری کلاسیک در یک محیط مدرن انتخاب خوبی نیست. پوسترهای دیواری کلاسیک معمولا طرح هایی دارند که بیان کننده حکایات و داستان ها است. از پوسترهای دیواری می توان در محیط مختلف مانند منزل، اداره و غیره استفاده کرد. به شرطی که دکوراسیون آن محیط از طرح های کلاسیک الهام گرفته باشد.

    پوسترهای دیواری کلاسیک به گونه ای طراحی شده که شبیه کاغذ دیواری نیست و بعد از سفارش نمی توانید آن را برش دهید. بنابراین قبل از خرید باید با دقت ابعاد دیوار را اندازه بگیرید. پوسترهای دیواری کلاسیک در طرح ها و سبک های متعددی در بازار موجود هستند و می توان برای پذیرایی، اتاق خواب، نشمین و هر فضای دیگری طرح خاصی را انتخاب کرد. همان طور که اشاره کردیم پوستر دیواری کلاسیک خود شامل طرح های زیادی می شود که از معروف ترین طرح های آن می توان به طرح ماندالا، گل های سنتی، تصاویر ترکیبی و طرح داماسک اشاره کرد.

    مقایسه پوستر دیواری کلاسیک با کاغذ دیواری کلاسیک

    با این که پوسترها و کاغذهای دیواری شبیه به نظر می رسند، اما تفاوت های متعددی با هم دارند. می توان گفت اصلی ترین و مهم ترین تفاوت بین پوستر دیواری کلاسیک و کاغذ دیواری نوع طرح آن ها است. در پوستر دیواری کلاسیک یک طرح را به صورت یکپارچه چاپ کرده که آن طرح می تواند شامل طرح های مختلفی باشد. این در حالی بوده که کاغذ دیواری های کلاسیک طرح های کوچک در تمام کاغذ دیواری تکرار شده و در واقع شما شاهد یک الگو هستید.

    تفاوت دیگر پوسترهای دیواری کلاسیک با کاغذ دیواری در این است که پوسترهای دیواری با ابعاد و تصویر مدنظر مشتری به چاپ رسیده و نصب می شوند. به عبارت دیگر تولید آن ها سفارشی بوده و با توجه به نظر مشتری صورت می گیرد. اما کاغذ دیواری های طرح هایی از پیش تعیین شده دارند که در کل ابعاد ان کاغذ دیواری در حال تکرار هستند. در کاغذ دیواری ها مشتری باید تمام رول را خریداری نماید.شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پوستر دیواری آرایشگاه مردانه با کارشناسان ما تماس بگیرید

    پوستر دیواری کلاسیک و ویژگی های آن

    از ویژگی های مهمی که باعث شده تا به این پوسترها، پوستر دیواری کلاسیک گفته شود رنگ های استفاده شده برای طراحی این پوستر است. به طور کلی در طرح های کلاسیک معمولا از رنگ های تند و پررنگ استفاده کرده که اکثرا تناژ قهوه ای و خاکستری دارند. این در صورتی بوده که در طرح های مدرن شما شاهد رنگ های شادتری هستید.

    می توان گفت رنگ هایی که در طرح های پوستر دیواری کلاسیک استفاده شده رنگ های اشرافی گونه هستند. دلیل این نام گذاری این است که این رنگ ها سبک دکوراسیون اشرافی و لوکس را نشان می دهد. از دیگر ویژگی های پوستر دیواری کلاسیک می توان به طرح های متنوع آن در ابعاد و اندازه های مختلف اشاره کرد. این طرح ها معمولا به شکل سه بعدی و برخی موارد به صورت پتینه کاری در بازار موجود هستند.


    انواع طرح های پوستر دیواری کلاسیک

    همان طور که گفته شد طرح پوسترهای کلاسیک به صورت سفارشی در اشکال مختلف چاپ می شود. اما به طور کلی طرح های پوستر دیواری کلاسیک شامل یکی از موارد زیر می شود.برای خرید پوستر دیواری پشت تلویزیون با ما همراه باشید.

    پوستر دیواری کلاسیک ساده

    منظور از طرح پوستر دیواری کلاسیک ساده در واقع همان طرح های کلاسیک ساده بوده که در نوع کاغذ دیواری و هنرهای دیگر قابل مشاهده است.

    پوستر دیواری سه بعدی کلاسیک

    پوستر دیواری سه بعدی کلاسیک معمولا طرح هایی را در بر می گیرد که به صورت سه بعدی وجود دارد و می توان آن ها به شکل پوستر دیواری سه بعدی چاپ کرد. طرح های پوستر دیواری کلاسیک سه بعدی تاثیر بیشتری بر زیبا سازی فضا دارند.

    پوستر دیواری کلاسیک پتینه

    در این نوع از پوسترهای دیواری کلاسیک، طرح های کلاسیک با هنر پتینه کاری ترکیب شده تا این پوسترها بسیار خاص و زیبا تر نشان داده شوند.

    پوستر دیواری کلاسیک ترکیبی

    منظور از پوسترهای کلاسیک ترکیبی پوسترهای است که در آن از انواع طرح ها استفاده شده است. این نوع از پوسترهای دیواری کلاسیک علاوه بر ظاهر بسیار زیبا و شیک، کارایی گسترده تری نیز دارد.

    پوستر دیواری کلاسیک و کاربرد آن

    از پوسترهای دیواری کلاسیک می توان در منازل و محیط هایی که از سبک دکوراسیون کلاسیک الهام گرفته اند، استفاده کرد. به کار بردن پوسترهای دیواری به جای کاغذ دیواری در یک محیط کلاسیک موجب شده تا فضا از شلوغی بیش از حد خارج شده و دیوارها را از حالت سادگی دور کند. پوسترهای دیواری کلاسیک را تنها می توانید بر روی یکی از دیوارهای منزل نصب نمایید.

    پوسترهای کلاسیک را معمولا در فضای نشیمن و پذیرایی به کار می برند. به عبارت دیگر چون طرح این پوسترها حالت رسمی دارد برای چنین فضاهای بهترین گزینه هستند. همچنین از پوستر دیواری کلاسیک در محیط های کاری و تجاری نیز استفاده کرد.


    خرید پوستر دیواری کلاسیک

    امروزه پوسترهای دیواری کلاسیک به یکی از پوسترهای پرفروش تبدیل شده اند. افراد زیادی به دنبال خرید این پوسترهای با طرح های خاص هستند. اگر توجه کرده باشید علاوه بر منازل در محل هایی مانند ادارات و کافه ها از این پوسترها به کار رفته است. کافه ها یا محیط های این چنینی در واقع نصب پوستر دیواری را برای جذب مشتری ها انجام می دهند. جذابیت بالای این پوسترها موجب جلب توجه مشتریان زیادی می شود.

    البته توجه داشته باشید که خرید پوستر دیواری کلاسیک بدون برنامه قبلی اصلا کار درستی نیست. زیرا شما باید دیوار را با سایر اجزای محیط هماهنگ کنید. بنابراین در ابتدا باید محیط خود را بر اساس سبک کلاسیک تزئین کرده و برای افزودن زیبایی به آن از پوستر دیواری کلاسیک استفاده کنید. خرید پوستر دیواری با هر اندازه و طرحی به سلیقه شما بستگی دارد. شما می تواند طرح مورد نظر خود را برای چاپ به متخصصان این حرفه بسپارید.

    مطلب پیشنهادی : پوستر دیواری دخترانه

    جمع بندی

    پوستر دیواری کلاسیک جز پوسترهای پرفروش بوده که تولید آن ها مورد استقبال مردم قرار گرفت. توجه کنید که اگر این پوسترها را به صورت اصولی نصب نکنید، به محیط شما هیچ زیبایی اضافه نمی شود. پوستر دیواری کلاسیک در انواع مختلفی ارائه شده که بر اساس سلیقه خود می توانید مناسب ترین آن را انتخاب کنید.


    نظر شما چیست؟

    خوشحال می شویم نظر شمارا نسبت به این مقاله بدانیم،برایمان بنویسید

R
E
L
A
T
E
D
P
R
O
D
U
C
T
S

محصولی مرتبط با این مقاله وجود ندارد

از من بپرس