V
I
E
W
A
R
T
I
C
L
E
S

پوستر دیواری سه بعدی

  • آنچه در این مقاله خواهید خواند

    پوستر دیواری سه بعدی

    این روزها سه بعدی بودن هر محصولی با استقبال بالایی روی به رو شده است و خیلی از افراد این ویژگی را یک نماد لاکچری و مدرن می دانند. اما اگر جزو آن دسته افرادی هستید که با پوستر دیواری سه بعدی آشنایی ندارید و حتی نمی دانید که فرق بین پوستر سه بعدی و کاغذ دیواری چیست، مطمئنا وقتی متوجه شوید که این عامل دکوراسیون داخلی مدرن چه تحولی در فضای داخلی به وجود می آورد، شگفت زده خواهید شد.

    در واقع با انتخاب و خرید کاغذ دیواری سه بعدی می توانید یک نمای خاص و منحصر به فرد را در فضای منزل و حتی محافل اداری و تجاری مورد نظر خود ایجاد کنید، به گونه ای که در همان نگاه اول نظر هر کسی به چنین فضای دلنشینی جلب می شود. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر درباره پوستر کاغذ دیواری سه بعدی واقعی اطلاعات کسب کنید و آگاهانه انتخاب نمایید.


    برای اطلاع ازپوستر دیواری اتاق خواب با کارشناسان ما تماس بگیرید


    تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری

    طرح و نقشه مهمترین و بارزترین تفاوتی است که میان کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی به چشم می خورد.

    در زمینه کاغذ دیواری، ما با یک سری الگو و طرح های تکرار شونده و متناوب روی تمامی سطح مواجه هستیم، اما در مقابل پوستر سه بعدی طرح و نقشه خاص و قابل توجه تری را در ابعاد بزرگ در معرض نمایش می گذارد.

    تفاوت دیگر به قیمت کاغذ دیواری سه بعدی باز می گردد که از کاغذ دیواری قیمت بیشتری دارد، اما چون برای تمامی دیوارهای یک فضا به کار برده نمی شود، قیمت و هزینه تمام شده آن برای شما بسیار به صرفه خواهد بود.



    پوستر دیواری سه بعدی چیست؟

    در سال 2020 و 2021 پوستر دیوار سه بعدی توجه افراد بسیاری را هم در گروه طراحان و معماران و هم در گروه مصرف کنندگان به خود جلب نمود و از آن زمان به بعد، ما شاهد دکوراسیون هایی با حداقل یک دیوار هستیم که با کاغذ دیواری سه بعدی واقعی، نمای شیک، مدرن، خاص و متفاوتی را ایجاد می کنند.

    اگر بخواهیم درباره حسی که از پوستر کاغذ دیواری سه بعدی می گیرید صحبت کنیم، باید بگوییم که میزان واقعی بودن آن بسیار قابل توجه است و وقتی به آن نگاه می کنید، احساس می کنید آن طرح و نقشه و تصویر درست مقابل تان قرار دارد و این می تواند حس خاص و نابی به شما منتقل کند.


    برای کسب اطلاعات بیشتر پوستر برجسته با کارشناسان ما تماس بگیرید

    انواع پر فروش پوستر دیواری سه بعدی


    گزینه های محبوب برای اتاق نشیمن: پوستر کاغذ دیواری سه بعدی با طرح گل و گیاه و منظره.

    گزینه های محبوب برای اتاق نوجوانان و جوانان: کاغذ دیواری سه بعدی واقعی با طرح های اسپرت و ورزشی و یا حتی چهره.

    گزینه های محبوب برای اتاق پذیرایی: پوستر سه بعدی کلاسیک و رومی

    گزینه های محبوب برای پذیرایی و خانه های بزرگ: خرید کاغذ دیواری سه بعدی با طرح ساختمان و و ویو ساختمان و حتی شهر.

    گزینه های محبوب برای محافل اداری و تجاری: کاغذ دیواری پوستری سه بعدی با طرح و ویو شهر، نقشه جهان و یا اشکال هندسی و انتزاعی.

    و اما پرفروش ترین و محبوب ترین گزینه برای کاغذ دیواری سه بعدی در سراسر دنیا: طرح های انیمیشن و کودکانه.



    مطالب پیشنهادی : پوستر دیواری کلاسیک


    سبک های کاغذ دیواری سه بعدی

    سبک کلاسیک: برای منازل.

    سبک لوکس و لاکچری: برای نشیمن، پذیرایی و آرایشگاه.

    سبک اسپرت: انواع پوستر سه بعدی اسپرت مناسب اتاق خواب جوانان و زوج های جوان و هم چنین لابی و باشگاه های ورزشی.

    سبک هنری: مناسب برای کافه ها، اتاق خواب جوانان و نوجوانان.

    سبک مدرن: پوستر دیواری سه بعدی مدرن، گزینه رایج برای منازل و محل کار.



    مزایای خرید کاغذ دیواری سه بعدی

    دارای طرح های مختلف و متنوع متناسب با هر سلیقه ای

    رنگ بندی هایی مختلف و جذاب

    ماندگاری و طول عمر بالا

    به صرفه بودن قیمت کاغذ دیواری سه بعدی متناسب با هر بودجه ای

    امکان چاپ تصاویر و طرح های دلخواه شما روی کاغذ دیواری سه بعدی واقعی


    شرکت میهن نیکو آتور شمارا به مطالعه پوستر سه بعدی طرح آجر دعوت میکند


    ابعاد پوستر دیواری سه بعدی

    در ادامه به معرفی ابعاد پوستر دیواری سه بعدی و بررسی آن می پردازیم. همراه ما باشید.



    ابعاد پوستر دیواری سه بعدی آماده

    این پوسترها معمولا به صورت یک تکه با عرض 184 و ارتفاع 127، دو تکه با عرض 92 و ارتفاع 220، 4 تکه با عرض 194 و ارتفاع 270 و 8 تکه با عرض 368 و ارتفاع 254 در دسترس می باشند.

    همانطور که متوجه شده اید، شما با گزینه های محدودی رو به رو هستید و اگر متراژ شما بیشتر و یا کمتر از این اندازه باشد، طرح و نقش کاغذ دیواری سه بعدی ناقص به نظر می رسد و آن جلوه بصری خاص و تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی و فضای مورد نظر ایجاد نمی شود.



    ابعاد پوستر دیواری سه بعدی سفارشی

    شما بر اساس نیاز و متراژ خاص خود، می توانید این پوستر سه بعدی را سفارش می دهید و از این رو طرح انتخابی شما به طور کامل بدون هیچ عیب و نقصی روی دیوار شما نمایان می شود. اگر متراژ شما بسیار بزرگ باشد، پوستر کاغذ دیواری سه بعدی به صورت مجموعه ای از شیت های مختلف نصب می شود تا طرح کلی در معرض نمایش قرار بگیرد.


    مطلب پیشنهادی : پوستر سه بعدی اتاق کودک


    قیمت کاغذ دیواری سه بعدی


    یکی از مهم ترین مسائل هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی به قیمت و هزینه آن باز می گردد. بازار پوستر دیواری سه بعدی بسیار متنوع است و شما با قیمت های مختلف البته همراه با کیفیت های گوناگونی رو به رو هستید.

    پیشنهاد می کنیم که صرفا برای صرفه جویی در هزینه خود به قیمت ارزان کاغذ دیواری سه بعدی واقعی بسنده نکنید، چون بسیاری از این انواع پوستر سه بعدی از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند و طول عمر کم آن ها موجب می شود تا نه تنها مجبور شوید تا دوباره هزینه کنید، بلکه به این ترتیب پول خود را دور نیز می ریزید.

    خرید کاغذ دیواری سه بعدی

    می توانید بررسی و مقایسه قیمت کاغذ دیواری سه بعدی را به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام دهید.

    در روش حضوری شما می توانید پوستر دیواری سه بعدی را از نزدیک لمس کنید و طرح های متنوع آن را از نزدیک ببینید و درک کنید که چه احساس و حال و هوایی دارند.

    در مقابل این روزها خرید اینترنتی و آنلاین پای خود را به بازار خرید کاغذ دیواری سه بعدی نیز باز کرده است و حالا این امکان برای شما مهیا شده است تا حجم بالایی از انواع و قیمت کاغذ دیواری سه بعدی مختلف و متنوع را ببینید و با هم مقایسه کنید.

    برخی از وب سایت های معتبر خرید کاغذ دیواری سه بعدی نیز نمونه هایی را برای شما ارسال می کنند تا بتوانید از نزدیک جنس و کیفیت را بررسی کنید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. این امر موجب می شود از ترافیک و آلودگی هوا خلاص شوید و در خانه خود و در کمال آرامش نوع مناسبی از پوستر دیواری سه بعدی را انتخاب کنید که هم متناسب با نیاز و شرایط شما است و هم فضای داخلی منزل و محل کار شما را فوق العاده خاص و جذاب نمایان می سازد.


    نظر شما چیست؟

    خوشحال می شویم نظر شمارا نسبت به این مقاله بدانیم،برایمان بنویسید

R
E
L
A
T
E
D
P
R
O
D
U
C
T
S

محصولی مرتبط با این مقاله وجود ندارد

مقاله مرتبط با این مقاله وجود ندارد

از من بپرس