• FANTASTIC

    آلبوم فنتستیک کالکشن 8 والامدا ترکیبی خارق العاده و منحصر به فرد از سه کالکشن ریناسیمنتا ایتالیا،تلفیقی از دو سبک در کنار یکدیگر،در تنوع طرح و رنگ بسیار متفاوت و خاص ، برگزیده ای از طرح های پست مدرن و کلاسیک مدرن در قالب مجموعه ای با چیدمان خلاقانه توسط گروهی از طراحان و معماران برتر و خوش ذوق ایران، با سرمایه گذاری و پشتیبانی شرکت بازرگانی والارین آماده ارائه با موجودی کامل در سراسر کشور می باشد. در این آلبوم جنس کاغذدیواری ها به دو بخش تقسیم می شوند بخش اول شامل کاغذ دیواری های الیافی آبکاری شده و بخش دوم شامل کاغذ دیواری های الیافی برجسته می باشد. نوآوری و خلاقیت در طراحی بی نظیر و متریال و چاپ آلبوم فنتستیک بزرگترین مزیت این کالکشن می باشد،کاغذ دیواری الیافی برجسته و الیافی آبکاری شده،باعث ایجاد تفاوت در این آلبوم نسبت به محصولات دیگر شده است،که نه تنها از نظر کیفیت و استانداردهای بهداشتی بلکه از نظر لطافت و زیبایی نیز در بالاترین جایگاه قرار دارد.

    ,

R
E
L
A
T
E
D
P
R
O
D
U
C
T
S
R
E
L
A
T
E
D
A
R
T
I
C
E
L
S

کاغذ دیواری مدرن


کاغذ دیواری مدرن یکی از نمونه‌های متنوع و محبوب کاغذ دیواری است که امروزه استفاده از آن باب شده است. تأثیر شگفت‌انگیزی که کاغذدیواری‌های مدرن روی فضای داخلی منزل و محیط‌های اداری دارند باعث شده تا استفاده از آن‌ها در مکان هایی که طراحی مدرن و جدید دارند افزایش پیدا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاغذ دیواری پارچه ای با ما همراه باشید 

کاغذ دیواری مدرن

رنگ های متنوع کاغذ دیواری مدرن نیز دست شما را برای هماهنگ کردن سایر اجزای دکوراسیون باز گذاشته است. این سبک رؤیایی که در سال های اخیر توسط کشور های اروپایی، آمریکایی، کره و ترکیه تولید می شود، دارای رنگ های زمینه شاد و خنثی هستند که با طرح های جدید و مدرن ترکیب شده‌اند.


انواع کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری های مدرن دارای طرح های متنوع و بسیار جذابی هستند. در دنیای امروز که صنعت چاپ پیشرفت چشمگیری داشته است و امکان چاپ انواع طرح های گوناگون روی کاغذ دیواری وجود دارد، تنوع این محصول به قدری بالا است که می‌تواند برای خریداران گیج کننده باشد.

بنابراین توجه به سایر المان های مربوط به طراحی دکوراسیون و انتخاب سبک مناسب برای هر فضا هنگام خرید کاغذ دیواری مدرن و کاغذ دیواری های کلاسیک ضروری است. در ادامه به انواع کاغذ دیواری مدرن اشاره می کنیم تا کار شما برای انتخاب ساده تر شود.برای خریدکاغذ دیواری سه بعدی طبیعت میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

کاغذ دیواری مدرن با طرح های پررنگ

استفاده از کاغذ دیواری های مدرن با رنگ های تیره و پررنگ یک انتخاب جسورانه است. چرا که باید ابتدا رنگ کاغذ دیواری را با سایر بخش های منزل ست کنید. این رنگ ها معمولاً شور و نشاط را به انسان منتقل می کنند. به عنوان مثال رنگ هایی مانند بنفش تیره، قرمز یا نارنجی جزو رنگ های پر شوری هستند که انتخاب آن ها جسارت زیادی می خواهد.


کاغذ دیواری مدرن با طرح طبیعت

اگرچه بسیاری از افراد به طرح های مدرن علاقه مند هستند، اما همچنان دلبسته طرح ها و نقش های طبیعی هستند. به همین خاطر دوست دارند کاغذ دیواری که انتخاب می کنند ترکیبی از طرح های طبیعی و طرح های مدرن باشد. برخی از کاغذ دیواری های طراحی شده با سبک مدرن دارای طرح های ترکیبی مربوط به پرندگان، برگ های گیاهان، طرح گل یا حتی آبزیان هستند. انتخاب این نوع از کاغذ دیواری ها برای افرادی که به فضا های پرشور و پر نشاط علاقه دارند مناسب است و می‌تواند فضای منزل آن ها را از یک فضای کسل کننده به فضایی ملموس و شاد تبدیل کند.


کاغذ دیواری مدرن با طرح های فرهنگی

این سلیقه افراد است که باعث می ‌شود حتی طرح های مدرن را با طرح های فرهنگی و سنتی ترکیب کنند. با توجه به اینکه کاغذ دیواری های مدرن را به راحتی می توان با هر طرح و رنگی چاپ کرد، امکان استفاده از طرح های مربوط به فرهنگ و معماری نیز برای چاپ این کاغذ دیواری ها وجود دارد و می تواند هر سلیقه ای را راضی کند.


کاغذ دیواری مدرن با طرح سه بعدی

کاغذ دیواری های دارای طرح سه بعدی جزو نمونه های پرطرفدار و جذاب هستند. این کاغذ دیواری ها به راحتی به فضای اتاق و سالن بعد می دهند و دارای طرح های برجسته یا فرورفته هستند که می ‌توانند توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کنند. امروزه کاغذ دیواری های جدید نیز دارای طرح های گرافیکی و سه بعدی هستند که امکان ست کردن آن ها با هر فضایی وجود دارد. چرا که رنگ های متنوعی برای چاپ آن ها استفاده می شود.


کاغذ دیواری با طرح مدرن برای اتاق کودک

برای پوشش دیوار اتاق کودک علاوه بر مدل‌های کلاسیک کاغذ دیواری، امکان استفاده از کاغذ دیواری های جدید با طرح شخصیت های کارتونی نیز وجود دارد. اگر قصد دارید کمی خلاق باشید و کودکان خود را خوشحال کنید، بهتر است از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که دارای طرح شخصیت کارتونی مورد علاقه آن ها هستند. البته برای کودکانی که دارای سن بیشتری هستند نیز می توانید از انواع سبک های مدرن کاغذ دیواری با رنگ های جذاب و خیره کننده استفاده کنید.



کاغذ دیواری های مدرن مناسب چه فضایی هستند؟

فرقی نمی کند که قصد خرید کاغذ دیواری جدید برای منزل خود را دارید یا برای محیط های اداری به دنبال یک کاغذ دیواری مناسب می‌گردید، انتخاب شما می تواند انواع طرح های مختلف کاغذ دیواری مدرن باشد.

چرا که طرح های این نوع از کاغذ دیواری به قدری متنوع و جذاب هستند که در هر خانه ‌ای قابل استفاده هستند و در محیط های اداری و محل کار نیز می توانند یک فضای بسیار شیک و دلنشین ایجاد کنند.

برخلاف کاغذ دیواری های گلدار که تنها در منازل، هتل ها و رستوران ها استفاده می شوند کاغذ دیواری های مدرن قابلیت استفاده در آپارتمان، دفتر کار، سالن کنفرانس، فضای ورودی منزل، اتاق خواب کودکان، حمام و آشپزخانه را نیز دارند.


ویژگی های کاغذ دیواری با طرح مدرن

کاغذ دیواری هایی که دارای طرح مدرن هستند، اغلب خارجی هستند؛ اما برند های مختلف ایرانی نیز نمونه‌های باکیفیتی را تولید می کنند. با توجه به اینکه برای چاپ و ساخت کاغذ دیواری های دارای طرح مدرن از پی وی سی استفاده می شود، مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند. به همین خاطر به راحتی می توان آن ها را تمیز کرد و نگران خراب شدن کاغذ دیواری نبود. این پوشش ها که به پوشش های قابل شستشو معروف هستند، برای هر فضایی مناسب می باشند.


برندهای معروف تولید کننده کاغذ دیواری مدرن

همانطور که اشاره کردیم اصلی ترین تولید کنندگان کاغذ دیواری های جدید کشور آمریکا، کشورهای ایتالیا، کشور کره و ترکیه هستند که دارای برند های معتبری همچون برند میراندا، مونیکا، برند دسپینا اولدوز و گاردنیا هستند. این برند ها در بازار شناخته شده هستند.

شرکت آلمانی اریسمان نیز یکی از تولید کنندگان اصلی این کاغذ دیواری ها است که نمونه‌های بسیار باکیفیتی را تولید می‌کند.

شرکت اکستریم والز نیز یکی دیگر از برند های معتبر تولید کننده کاغذ دیواری است.

البته برندهای معتبر بسیاری هستند که اگر بخواهیم به همه آن ها اشاره کنیم فرصت کم می آوریم، اما در این قسمت به برخی از برندها و تولیدکنندگان معتبر جهانی اشاره کردیم.

مطلب پیشنهادی : اندازه گیری کاغذ دیواری

کلام پایانی

کاغذ دیواری های مدرن به دلیل دارا بودن تنوع طرح و رنگ بالا در هر مکانی قابل استفاده هستند. این کاغذ دیواری ها قابل شستشو بوده و به راحتی تمیز می شوند. محبوبیت این طرح ها به خاطر این است که قابلیت هماهنگی با هر سبک از طراحی دکوراسیون را دارند. قیمت کاغذ دیواری نیز با توجه به اینکه از چه دستگاهی برای چاپ آن استفاده شده، برند تولید کننده، جنس کاغذ دیواری طرح و ... متفاوت است.



ارسال نظر کاربران


از من بپرس