• FLORENT

    آلبوم فلورنت کالکشن 2 والامداترکیبی از سبک های کلاسیک ،کلاسیک مدرن ، پست مدرن و مدرن در نگ های بسیار خاص میباشد، که برای استفاده در فضاهای مختلف با کاربری های متفاوت قابل استفاده می باشد.

    ,

R
E
L
A
T
E
D
P
R
O
D
U
C
T
S
R
E
L
A
T
E
D
A
R
T
I
C
E
L
S

کاغذ دیواری گلدار


علاقه وافر انسان به گل و گیاه و طبیعت باعث شده تا در محیط زندگی خود نیز از عناصری استفاده کند که دارای طرح‌هایی از گل‌های طبیعی باشند. کاغذ دیواری گلدار یکی از این نمونه‌ها است.

با پیشرفته صنعت و امکان استفاده از کاغذ دیواری به‌عنوان دیوارپوش منازل و محیط های اداری اغلب افراد ترجیح می‌دهند از کاغذ دیواری هایی استفاده کنند که دارای طرح های گوناگون و متنوع هستند. به همین خاطر امروزه انواع مختلفی از این کاغذ دیواری ها با طرح گل و رنگ های گوناگون در بازار موجود هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کاغذ دیواری پارچه ای با کارشناسان ما تماس بگیرید

انواع کاغذ دیواری گلدار

در دنیای امروز که طراحی دکوراسیون داخلی پیشرفت چشمگیری داشته است، نمی‌توان گفت که کاغذ دیواری تنها به عنوان یک المان کوچک در طراحی دکوراسیون مطرح است. بلکه می تواند تمام ابعاد طراحی دکوراسیون را خلق کند.

با توجه به تأثیر بسزایی که دیوارپوش ها روی سایر عناصر تزیینی فضا دارند، می‌توان گفت که انتخاب یکی از انواع کاغذ دیواری به طور چشم گیری می تواند روی سایر المان های تزیینی و عناصر دکوراسیون داخلی نیز تاثیر داشته باشد. به همین خاطر بهتر است با انواع کاغذ دیواری ها آشنا باشید تا بتوانید متناسب با فضا، از نمونه‌های مناسب استفاده کنید.


کاغذ دیواری گلدار با طرح سه بعدی

برخی از کاغذ دیواری های گلدار دارای طرح های طبیعی و فانتزی سه بعدی هستند. برای طراحی این کاغذ دیواری ها از گل‌های طبیعی و فانتزی الهام گرفته شده و دارای رنگ های بسیار جذابی هستند. این کاغذ دیواری های سه بعدی به قدری طبیعی به نظر می رسند که گاهی اوقات با گل‌های طبیعی اشتباه گرفته می شوند.

بیشتر اوقات از این کاغذ دیواری های سه بعدی برای طراحی دیوارهای سالن یا دیوار پشت تخت خواب استفاده می شود. این کاغذ دیواری های گلدار دارای یک عمق ویژه هستند و حس برجستگی که در آن ها وجود دارد به بینندگان این احساس را القا می‌کند که گل‌های روی دیوار کاملاً طبیعی هستند.

کاغذ دیواری گلدار با طرح معمولی

درست است که کاغذ دیواری های گلدار معمولی جذابیت کاغذ دیواری های سه بعدی را ندارند، اما طرح های ساده و جذاب معمولی آن ها برای دیوار اتاق سالن و حتی محیط های اداری نیز مناسب هستند. کاغذ دیواری های که دارای طرح معمولی هستند خود انواع گوناگونی دارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره اندازه گیری کاغذ دیواری با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری با طرح گل ریز

کاغذ دیواری های گل گلی که دارای طرح های گل کوچک هستند، بیشتر برای محیط های بزرگ مناسب هستند. چرا که گل‌های ریز و طرح‌های شلوغ باعث می شود تا محیط کوچک به نظر برسد؛ بنابراین بهتر است از کاغذ دیواری هایی که دارای گل‌های رنگ روشن هستند استفاده کنید و این کاغذ دیواری ها را با کاغذ دیواری های ساده ترکیب کنید که بتوانید فضای مورد نظر را بزرگتر جلوه دهید.


کاغذ دیواری با طرح گل درشت

کاغذ دیواری هایی که دارای طرح های گل درشت و بزرگ هستند بیشتر برای اتاق خواب استفاده می شوند. البته نمی توان گفت که این کاغذ دیواری ها برای سالن یا محیط های اداری مناسب نیستند، چرا که در هر محیطی می توان از آن ها استفاده کرد.

اما انتخاب رنگ کاغذ دیواری و رنگ گل آن تاثیر زیادی روی طراحی دکوراسیون فضای مورد نظر دارد. توجه کنید اگر از کاغذ دیواری هایی استفاده می کنید که گل‌های تیره رنگ دارد، باید در محیطی از استفاده کنید که نور کافی وجود داشته باشد؛ بنابراین سعی کنید به سایر المان های ترکیبی در طراحی دکوراسیون نیز توجه داشته باشید تا بتوانید یکی از انواع کاغذ دیواری های گلدار را انتخاب کنید.

مطالب پیشنهادی : کاغذ دیواری طرح دار

کاربرد کاغذ دیواری گلدار

کاغذ دیواری های گلدار معمولاً در منازل استفاده می شوند و کاربرد آن ها در محیط های اداری کمتر است. البته با توجه به سبک های مختلف کلاسیک و مدرن کاغذ دیواری ها، امکان استفاده از نمونه های کلاسیک گلدار برای محیط های اداری نیز مناسب است.

به طور کلی از این کاغذ دیواری ها در منازل مسکونی برای پوشش دهی دیوار سالن یا دیوارهای اتاق خواب استفاده می شود. در بسیاری از هتل ها و رستوران ها نیز از کاغذ دیواری های گلدار استفاده می شود. چرا که این طرح های فانتزی و زیبا می تواند روی روحیه افراد تاثیر بسزایی داشته باشد.

در اغلب اتاق ها مانند اتاق خواب کودکان می توان از کاغذ دیواری هایی که دارای طرح های گل ریز هستند استفاده کرد. برای سالن خانه نیز می توان از پوستر های طرح دار زیبا استفاده کرد که دارای گل‌های برجسته و فانتزی هستند.

برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری با کارشناسان ما تماس بگیرید

قیمت کاغذ دیواری گلدار

اگر بخواهیم درباره قیمت کاغذ دیواری گلدار صحبت کنیم باید بگوییم که قیمت این دیوارپوش نسبت به سایر دیوارپوش های دیگر کمی بالا است. شاید همین امر است که باعث می‌شود بسیاری از افراد از خرید کاغذ دیواری چشم‌پوشی کنند و با استفاده از پوشش های دیگری دیوار منازل خود را رنگ آمیزی و تزیین کنند.

بد نیست بدانید که کاغذ دیواری یک انتخاب عمری است. چرا که شما نیاز نیست هر سال کاغذ دیواری را تعویض کنید و یا به خاطر کثیف شدن ناچار شوید یک لایه جدید رنگ روی آن بزنید.

بنابراین می‌توان گفت که کاغذ دیواری یکی از مواردی است که ارزش پولی که بابت آن پرداخت می‌کنید را دارد. چرا که به راحتی قابل شستشو است و نیاز به تعمیر و نگهداری هر ساله ندارد.

عوامل زیادی هستند که روی قیمت کاغذ دیواری تاثیر دارند که از جمله آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جنس کاغذ دیواری گلدار
  • دستگاه استفاده شده برای چاپ کاغذ دیواری گلدار
  • سبک طراحی کاغذ دیواری گلدار

مطالب پیشنهادی : قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

خرید کاغذ دیواری گلدار

یک روش ساده برای خرید کاغذ دیواری گلدار و سایر انواع کاغذ دیواری ها مراجعه به فروشگاه های اینترنتی است. چرا که در این مجموعه ها به راحتی امکان مشاهده و مقایسه انواع طرح ها وجود دارد و مشتریان می توانند پس از جستجوی دقیق و مقایسه قیمت‌ها انتخاب مناسبی داشته باشند. در فروشگاه های اینترنتی معتبر کاغذ دیواری های با کیفیت و مرغوب عرضه می شوند. به همین خاطر مشتریان می توانند با خیالی آسوده از بین مدل‌های گوناگون موجود یک نمونه را خریداری نمایند.


کلام پایانی

کاغذ دیواری گلدار یکی از نمونه های پرطرفدار کاغذ دیواری است که برای طراحی دکوراسیون منزل، اتاق خواب و ... استفاده می شود ب.ا توجه به تنوع بالای رنگ‌ها و طرح‌های این کاغذ دیواری ممکن است انتخاب برای مشتریان دشوار باشد. به همین خاطر توصیه می کنیم اگر علاقمند به این نوع از کاغذ دیواری هستید به وبسایت ما مراجعه نمایید و انواع طرح های متنوع سه بعدی و ساده کاغذ دیواری های گلدار را مشاهده نمایید.


ارسال نظر کاربران


از من بپرس