V
I
E
W
A
R
T
I
C
L
E
S

کفپوش اتاق خواب

  • آنچه در این مقاله خواهید خواند

    کفپوش اتاق خواب

    کفپوش ها نقش مهمی در کیفیت هر فضای داخلی دارند و استفاده از هر کدام فضای متفاوتی به فضا می بخشد. برای انتخاب کفپوش مناسب بهتر است ویژگی های هر کفپوش را بشناسید تا برای هر فضا، کفپوش مناسب را انتخاب کنید.

    در این مقاله پس از معرفی انواع کفپوش های پرکاربرد اتاق خواب، 5 نکته برای انتخاب بهترین کفپوش های اتاق خواب از بهترین و جدیدترین انواع کفپوش اتاق خواب را بررسی کرده ایم.


    کفپوش اتاق خواب مدل موکت

    موکت یکی از پرطرفدارترین و مدرن ترین کفپوش های اتاق خواب است که دارای طیف رنگی وسیعی است و به راحتی در هر چیدمانی قرار می گیرد. نرمی و لطافت کفپوش موکت حس گرما را به فضای خواب شما منتقل می کند، بنابراین موکت را می توان یکی از بهترین کفپوش های ارزان قیمت برای اتاق خواب دانست. موکت عایق صوتی خوبی است و صدای ناشی از حرکت روی زمین را به طبقات پایین منتقل نمی کند.

    به خاطر داشته باشید که موکت های ساخته شده از الیاف طبیعی مرغوب مانند پشم و پنبه، طول عمر بیشتری دارند و انتخاب مناسب تری برای اتاق خواب به حساب می آیند.

    اگر به دنبال بهترین کفپوش برای اتاق خواب دخترانه هستید، کفپوش موکت با رنگ های ملایم و روشن و نقش های متنوع می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.


    کفپوش اتاق خواب مدل پلاستیکی

    بعد از موکت ، بهترین کفپوش اتاق خواب، پارکت یا تاتامی پلاستیکی است که ظاهر و جلوه ای منحصر به فرد به دکوراسیون داخلی اتاق کودک می دهد و ایمنی را نیز برای کودک شما فراهم می کند. این نوع کفپوش ها بسیار بادوام بوده و گاهی بیش از 30 سال عمر می کنند. علاوه بر دوام بالا، تمیز کردن و نگهداری آنها آسان است، اما قابل بازیافت نیستند. این نوع کفپوش ها در طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلفی مانند سایر انواع کفپوش ها طراحی و ساخته می شوند.


    کفپوش اتاق خواب مدل پارکت و لمینت

    اگر می خواهید فضایی طبیعی را به اتاق خواب خود بیاورید، از کفپوش های پارکت چوبی و لمینت طرح چوب استفاده کنید.

    از آنجایی که پارکت از چوب طبیعی ساخته شده ظاهر جذاب تری دارد اما در برابر رطوبت مقاومت کمی دارد و نصب آن سخت است.

    اما لمینت های طرح چوب به راحتی نصب می شوند و گرمای چوب را وارد اتاق خواب شما می کنند. لمینت نیز یکی از بهترین انواع کفپوش اتاق خواب است.


    کفپوش اتاق خواب مدل سرامیک و سنگ

    کاشی و سرامیک و کفپوش سنگ به ندرت برای اتاق خواب استفاده می شود، زیرا کمی لغزنده هستند، سطح سختی دارند، صدا ندارند و عایق حرارتی هستند. اگر به دنبال بهترین کفپوش اتاق خواب به سبک کلاسیک هستید، ما به شما پیشنهاد می دهیم کفپوش سنگی به رنگ روشن می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.


    کفپوش اتاق خواب مدل وینیل

    اگر به کفپوش چوبی علاقه دارید، مطمئنا یکی از طرح های مختلف کفپوش وینیل پی وی سی را می پسندید. این محصول در برابر رطوبت و آب، عایق گرما و سرما بسیار مقاوم بوده و نسبت به کفپوش های چوبی قیمت قابل توجه پایین تری دارد. همچنین نگهداری و تمیز کردن کفپوش وینیل آسان است.

    جالب است بدانید: وینیل در برابر ضربه و فشار مقاوم و نسبت به سایر کفپوش‌ ها در برابر آتش بسیار مقاوم است.


    کفپوش اتاق خواب مدل فرش

    وجود فرش به عنوان کفپوش باعث کاهش صدا و در عین حال نرمتر شدن زیر پا نسبت به سایر انواع کفپوش می شود.

    افراد مسن تر ممکن است فرش هایی با پرز مقاوم‌ تر را ترجیح دهند تا احتمال لیز خوردن کاهش یابد.

    در نهایت، اگر از هر کفپوش دیگری برای اتاق خواب استفاده می کنید. بهتر است قسمتی از آن را با یک فرش یا موکت کوچک بپوشانید، زیرا پاهای شما برای احساس آرامش نیاز به راحتی دارند.


    کفپوش اتاق خواب کودک

    اتاق خواب کودک یکی از جذاب ترین و البته حساس ترین قسمت های هر خانه ای است که باید در انتخاب آن دقت کرد. کودکان سرزنده‌تر از بزرگسالان هستند، بنابراین فعالیت بدنی بیشتری دارند.چندین گزینه ممکن برای انتخاب کفپوش برای اتاق خواب کودک وجود دارد که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم.


    موکت

    موکت ها در سبک ها، نقش ها و رنگ های مختلف موجود هستند که طیف وسیعی از سلیقه ها و تزئینات را پوشش می دهند. موکت ها سبک و قابل شستشو هستند. لیز نبودن، گرم و نرم بودن از ویژگی های موکت است.هرچه پرز موکت بلندتر باشد، موکت نرم تر و گرم تر می شود.موکت می تواند کل اتاق یا فقط بخشی از آن باشد. اگرچه پوشاندن کل اتاق با موکت بیشتر رایج است. توجه داشته باشید که اگر کودک مبتلا به آسم باشد، موکت گزینه مناسبی به عنوان کفپوش در اتاق خواب نخواهد بود.


    فرش

    چند سالی است که در بازار فرش کودک حضور دارد. فرش اتاق کودک بافت نرمی دارد.همچنین برخی از فرش ها دارای نخ های بلندی هستند که فرش را نرم می کند.فرش در اندازه ها و اشکال مختلف موجود است.


    تاتامی

    تاتامی یکی دیگر از گزینه هایی است که به عنوان کفپوش اتاق خواب کودک پیشنهاد می شود. تاتامی نوعی کفپوش ساخته شده از فوم پلاستیکی نرم است که گزینه ایده آلی برای اتاق کودکان است. تشک های تاتامی به عنوان ضربه گیر عمل می کنند و می توانند برای کفپوش و همچنین دیوار استفاده شوند. مزیت تاتامی تا شدن آن است، زیرا آنها مانند یک پازل به هم متصل هستند. آنها را می توان به راحتی در مواقع عدم نیاز تا کرد.


    پارکت

    آخرین گزینه ای که به عنوان کفپوش اتاق کودک مورد توجه قرار می گیرد، کفپوش چوبی و پارکت است، پارکت به دلیل نداشتن الیاف و مو، انتخاب مناسب تری برای کودکانی است که آلرژی دارند. کفپوش های پارکت مدرن آنتی باکتریال و مقاوم در برابر رطوبت هستند.


    کفپوش اتاق خواب سه بعدی

    انسان هرگز به وضع موجود راضی نخواهد شد، بنابراین دائماً به دنبال پیشرفت و نوآوری است.کفپوش ها پرکاربردتر شده اند به طوری که این روزها شاهد اجرای کفپوش های سه بعدی در برخی از خانه ها هستیم. از کفپوش های سه بعدی می توان در اتاق خواب نیز استفاده کرد. کفپوش های سه بعدی به گونه ای طراحی شده اند که شما احساس کنید که آنجا هستید.به عنوان مثال کفپوش های سه بعدی برای اتاق خواب معمولا دارای الگوهای آرامش بخشی مانند طبیعت، ابر،آسمان و ... هستند که برای این استفاده می شود که احساس کنید چنین مناظری را زیر پای خود آورده اید.

    کفپوش اتاق خواب به عنوان فضای اصلی خانه برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت بسیار مهم است،بنابراین بهتر است کفپوشی انتخاب کنید که احساس گرما و راحتی را در این فضا فراهم کند.

    نظر شما چیست؟

    خوشحال می شویم نظر شمارا نسبت به این مقاله بدانیم،برایمان بنویسید

R
E
L
A
T
E
D
P
R
O
D
U
C
T
S

محصولی مرتبط با این مقاله وجود ندارد

مقاله مرتبط با این مقاله وجود ندارد

از من بپرس