V
I
E
W
A
R
T
I
C
L
E
S

دیوارپوش mdf

  • آنچه در این مقاله خواهید خواند

    امروزه یکی از مواردی که در دکوارتیو مورد استفاده قرار می گیرد، دیوار پوش ام دی اف است. دیوار پوش MDF از نوین ترین روش هایی است که در حال حاضر برای پوشاندن دیوارها از آن ها استفاده می کنند. البته که تنها مزیت دیوار پوش ام دی اف زیبا سازی محیط نیست، بلکه دیوار کوب ام دی اف در مقابل عواملی مانند فشار و ضربه هم از دیوار محافظت می کند.شما می توانید برای کسب اطلاعات درباره قیمت دیوارکوب با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    دیوار پوش MDF

    با استفاده از دیوار پوش ام دی اف 8 میل می توان یک دکوراسیون جذاب و خاص داشت، برای بازسازی دیوارهای داخلی هم می توان از دیوارپوش mdf ام دی اف استفاده کرد. به طور کلی دیوار پوش های ام دی اف محبوبیت زیادی در دکوراتیو داخلی دارند؛ از همین رو امروز ما در این مطلب تصمیم داریم به بررسی دیوار پوش ام در اف بپردازیم.

    دیوار کوب ام دی اف

    اولین بار در سال 1966 ام دی اف ها در ایلات متحده آمریکا دیده شدند، در ابتدا هر آنچه را که با ام دی اف در ایلات متحده ساختند، با عنوان تجاری بارابورد به مصرف کنندگان عرضه کردند. اما تاریخچه دیوار پوش ام دی اف در ایران به سال 1383 بر می گردد. در این سال صنایع چوب خزر تولید دیوار پوش MDF را آغاز کردند.برای اطلاع از قیمت دیوارپوش پی وی سی با ما همراه باشید.

    دیوار پوش ام دی اف و کاربرد آن

    همانطور که در بالا هم گفتیم دیوار پوش ام دی اف یکی از محبوب ترین دیوار پوش هایی است که در حال حاضر طراحان داخلی از آن استفاده می کنند. جنس دیوار پوش ام دی اف 8 میل چوب ام دی اف بوده و به صورت پانل هایی 8 میلی به هم متصل می شوند. اگر از سقف کاذب در ساختمان هم استفاده گردد، دیوار پوش ام دی اف زیبایی و جلوه ای خاص تر به محیط می بخشد.

    بهتر است بدانید که دیوار پوش mdf را از تخته فیبرهایی با چگالی متوسط به صورت خشک تولید می کنند. سطح دیوار کوب ام دی اف را به منظور زیباتر ساختن آن با روکش هایی زیبا می پوشانند؛ از همین رو جلوه و دوام آن ها هم بیشتر می شود. اگر می خواهید بدانید محبوب ترین روکش مورد استفاده برای دیوار پوش ام دی اف چیست باید به روکش های ملامینه اشاره کنیم.

    برای ساخت روکش های ملامینه از کاغذ های مختلف با رنگ و طرح خاص استفاده می کنند. برای این منظور معمولا کاغذهای رنگی را به کمک چسب، فشار پرس و حرارت روی تخته های ام دی اف می چسبانند.

    لازم به ذکر است که دیوار پوش ام دی اف 8 میل را می توان برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد. با این وجود همیشه بهتر است که برای استفاده از این نوع دیوار پوش ها به نوع مکان، نحوه نگهداری از دیوار کوب ام دی اف و میزان رفت و آمد محیط توجه کرد. مسئله ای که باید در مورد دیوار پوش ام دی اف 8 میل بدانید این است که این مدل از دیوار پوش های در مقابل عوامل محیطی مانند گرما و نور خورشید مقاومت قابل توجهی دارند. در ضمن به کمک دیوارپوش mdf دیگر نیازبه رنگ آمیزی دیوارها نخواهد بود.برای کسب اطلاعات بیشتردیوارپوش آشپزخانه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    دیوار کوب ام دی اف و عوامل تاثیر گذار روی قیمت آن

    عوامل متعددی می تواند روی قیمت نهایی دیوار پوش ام دی اف تاثیر گذار باشد که از جمله آن ها می توان به زمان نصب دیوار پوش ها، تنوع طرح و مدل، نوع طرح و مدل، ضخامت دیوار پوش، اندازه قطر آن، شرکت تولید کننده دیوار پوش، کیفیت متریال های به کار برده شده در دیوار پوش ها اشاره کرد.


    دیوار کوب ام دی اف چه مزایا و معایبی دارد؟

    با توجه به مطالب فوق مطمئنا اکنون متوجه شده اید که دیوار کوب ام دی اف چیست؛ از همین رو در این قسمت تصمیم داریم در مورد مزایا و معایب این مدل از دیوار پوش ها صحبت کنیم.

    از جمله مزایای دیوار پوش ام دی اف 8 میل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    دیوار پوش های ام دی اف دارای تنوع رنگی و طرحی بسیار زیادی هستند؛ بنابراین دیوار پوش های را می توان به راحتی با دکوراسیون های مختلف ست کرد.شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر پرده زبرا طرح دار با ما همراه باشید.

    ماندگاری، دوام و طول عمر از دیگر مزیت های دیوارپوش mdf به شمار آورد.

    انتخاب قطر و ضخامت دیوار پوش های با توجه به نیاز خود

    عایق های خوبی در برابر سرما و صدا هستند

    تمیز کردن آن ها بسیار راحت است

    در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت مقاوم اند

    نصب ساده و راحتی دارند

    مقاوم در برابر نور خورشید

    انعطاف پذیری بالا

    عدم نفوذ پذیری این مدل دیوار پوش ها در مقابل حشرات

    مقاومت بالا در برابر ضربه وفشار

    اما معایب دیوار پوش ها به چه صورت است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به حدی دیوار پوش ام دی اف 8 میل و سایز های دیگر دیوار پوش های ام دی اف مزیت دارند، معایب آن چندان به چشم نمی آید. با این حال تا حدودی بهتر است که شما با تمام مزایا و معایب آن آشنا شوید؛ از همین رو باید بدانید که دیوار کوب ام دی اف نصب به دیوار کوب های PVC از مقاومت کمتری در برابر رطوبت برخودارند. در ضمن به علت آنکه اصلی ترین ماده ساده این مدل از دیوار پوش ها چوب است در مقابل حرارت و آتش مقاومت چندانی نداشته و دارای قابلیت اشتعال هستند.


    دیوار پوش ام دی اف 8 میل 

    در استفاده از دیوارپوش mdf محدودیت خاصی وجود ندارد. با توجه به اینکه دیوار پوش ام دی اف 8 میل از طرح و رنگ متنوعی برخوردار است، می توان به راحتی آن را در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد.

    در حال حاضر از دیوار پوش ام دی اف 8 میل برای منازل مسکونی، ساختمان های تجاری، اداری، مدارس و بیمارستان ها استفاده می کنند. مقاومت بالای دیوار پوش ام دی اف مقاومت فوق العاده ای دارد. دیوار کوب ام دی اف را می توان در مکان های شلوغ مورد استفاده قرار داد؛ چرا که به راحتی تمیز می شوند.

    دیوار پوش MDF به علت آنکه چوب طبع گرمی دارد، حس گرما را به محیط منتقل می کنند؛ از همین رو استفاده از آن ها در محیط های سردسیر بسیار مناسب خواهد بود. در ضمن دیوار پوش ام دی اف 8 میل عایق خوبی در برابر سرما و گرما است؛ به همین دلیل اگر از آن ها در مناطق سردسیر استفاده کنید، گرما را در محیط نگه می دارند.

    مطلب پیشنهادی : دیوارپوش اتاق خواب

    سخن آخر

    دیوار پوش MDF از محبوب ترین مدل دیوار کوب هایی است که در حال حاضر در دکوراتیو داخلی از آن استفاده می کنند. این مدل از دیوار پوش ها را به علت داشتن مزایای متعدد در نقاط مختلف منزل مانند پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و ... استفاده کرد.


    نظر شما چیست؟

    خوشحال می شویم نظر شمارا نسبت به این مقاله بدانیم،برایمان بنویسید

R
E
L
A
T
E
D
P
R
O
D
U
C
T
S

محصولی مرتبط با این مقاله وجود ندارد

از من بپرس