V
I
E
W
A
R
T
I
C
L
E
S

دیوارپوش pvc

  • آنچه در این مقاله خواهید خواند


    دیوارکوب یا دیوارپوش به پوشش‌هایی گفته می‌شود که از متریال مختلف ساخته می‌شوند و برای پوشاندن دیوارها مورداستفاده قرار می‌گیرند. اگر بخواهیم به‌صورت ساده بگوییم حتی رنگ و کاغذدیواری هم نوعی دیوارپوش هستند که برای پوشاندن سطح دیوار استفاده می‌شوند، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سلیقه افراد، تکنولوژی و فناوری ساخت دیوارپوش های گوناگون نیز پیشرفت چشمگیری داشته و امروزه انواع مختلفی از دیوارپوش ها در بازار موجود هستند.برای کسب اطلاعات بیشتردیوارپوش mdf با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    دیوار پوش پی وی سی

    یک نمونه از این دیوارپوش ها که برای پوشاندن دیوار آشپزخانه، دیوار راهرو، دیوار سالن ناهارخوری، دیوار اتاق‌ها، دیوار سرویس‌ها و حتی پوشاندن ستون‌ها یا فضای بین کابینتی مورداستفاده قرار می‌گیرد، دیوار پوش پی وی سی است.

    این دیوارپوش ها با استفاده از جنس پلیمر ترموپلاستیک ساخته می‌شوند و برای طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مناسب هستند. چراکه هم از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کنند و هم برای زیبایی ظاهری ساختمان کاربرد دارند.


    دیوارپوش PVC چیست؟

    دیوار پوش پی وی سی با استفاده از مواد اولیه پی وی سی S65، تثبیت‌کننده‌ها و افزودنی‌های دیگر تولید می‌شود. این روکش‌های باکیفیت دارای زیبایی ظاهری و دوام بالایی هستند. به همین خاطر دسترسی آسان به آن‌ها و قیمت مناسبی که دارند، باعث شده تا طراحان دکوراسیون برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل و محل‌های اداری از دیوارکوب‌ها یا دیوار پوش پی وی سی استفاده کنند. پی وی سی یکی از مشتقات نفتی است که خاصیت آنتی باکتریال و ضد رطوبت دارد و در تمام محیط‌ها قابل‌استفاده می‌باشد.

    ماده اصلی تشکیل‌دهنده دیوارپوش pvc پلی وینیل کلراید است که دارای ویژگی‌های گوناگونی مانند مقاومت در برابر رطوبت، عایق صدا، ضد زنگ، ضد آتش، همچنین تعمیر و نگهداری آسان هستند.

    به همین خاطر این از دیوارپوش pvc در بین همه افراد با هر سلیقه‌ای رواج پیدا کرده‌اند و برای طراحی دکوراسیون و یا دیوارپوش در هر قسمت از ساختمان از دیوارپوش pvc استفاده می‌کنند.شرکت میهن نیکو آتور شمارا در مطالعه دیوارپوش اتاق خواب همراهی میکند.


    دیوار پوش پی وی سی و ویژگی های آن

    دیوارپوش pvc در مقایسه با متریال مشابه دارای چگالی پایین و وزن سبکی هستند. انعطاف پذیری دیوارپوش pvc از دیوارپوش برای پوشاندن اجسام قوس دار بسیار مناسب است. دیوار پوش پی وی سی کاملاً عایق صدا و حرارت است. به همین خاطر به میزان زیادی از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. همچنین به دلیل اینکه در برابر عبور صوت عایق هستند در بسیاری از فضاهای اداری یا اتاق خواب ها قابل استفاده می باشند. دیوار پوش پی وی سی قابل شستشو است و در محیط های بهداشتی نیز قابل استفاده می باشد.

    از دیگر ویژگی های این نوع دیوارپوش آن می‌توان به مقاومت در برابر مواد شیمیایی، حلال ها و رطوبت اشاره کرد. این نوع از دیوارپوش ها در برابر دمای ۸۵ درجه سانتی گراد نیز مقاومت دارند و تغییر شکلی از خود نشان نمی دهند. دیوارپوش pvc غیر قابل اشتعال هستند و در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می‌شوند. ماده اصلی آن ها پلی ونیل کلراید است که توسط روکش‌های وینیل لمینتیت پوشانده می‌شوند.


    دیوار پوش پی وی سی و انواع آن

    دیوارپوش pvc با توجه به اندازه قالب و نوع روکش از لحاظ ظاهری تفاوت های زیادی دارند و به چند دسته تقسیم می‌شوند. البته قیمت دیوار پوش پی وی سی نیز با توجه به نوع آن ها متفاوت است. دیوارپوش های ساده که در عرض ۲۰ سانتی متر و طول ۶ متر تولید می‌شوند، دارای قالب های توخالی هستند و در سه رنگ سفید ساده، سفید براق و نوع روکش دار موجود می باشند.

    این نوع از دیوارپوش های ساده پی وی سی برای مناطق پر رفت و آمد که ممکن است ضربه های سختی به آن ها وارد شود مناسب نیستند. به عنوان مثال برای استفاده در راه پله بهتر است از این نوع دیوار پوش استفاده نشود.

    یکی دیگر از نمونه‌های دیوار پوش پی وی سی نوع توپر پلی استایرن است. ابعاد این نوع از ورق های پی وی سی نیز مانند ورق های ساده است. فقط قالب آن ها تو پر است و باعث می‌شود تا در برابر ضربه مقاومت خوبی از خودشان نشان دهند. وزن آن ها نیز به دلیل اینکه تو پر هستند بیشتر از نوع ساده می باشد.

    برخی دیگر از دیوارپوش های ضد ضربه pvc تولید می‌شوند که قیمت بالاتری دارند و در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود هستند. این دیوارپوش ها کاملاً ضد ضربه هستند. دیوار پوش هایی که با طرح سنگ تولید می‌شوند، انعطاف پذیری بالایی دارند و به راحتی خم می‌شوند. به همین خاطر برای نصب آن ها باید زیرسازی مناسب انجام شود و در دو نوع آلومینیومی و چوب و پروفیل موجود می باشند.برای خرید دیوارپوش با ما همراه باشید.

    به طور کلی انواع دیوار پوش پی وی سی عبارتند از:

    دیوار پوش پی وی سی روکش دار

    ضد ضربه

    سفید براق

    سفید مات

    هات استمپ


    دیوارپوش پی وی سی و مراحل نصب 

    مراحل نصب دیوار پوش پی وی سی شامل موارد زیر می‌شود.

    آماده‌سازی

    اندازه گیری تریم های استارتر و فیکس کردن آن ها

    درزگیری

    نصب تریم های لبه یا گوشه

    اندازه گیری و برش پانل‌ها

    فیت کردن پانل‌ها

    درگیری لبه پانل ها

    همانطور که در بخش های پیش اشاره کردیم، انواع دیوار پوش پی وی سی دارای قیمت های متفاوتی هستند و ممکن است قیمت دیوارپوش پی وی سی با توجه به وزن آن ها، سبک بودن، متفاوت بودن مراحل نصب و ... تغییر کند.

    شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاغذ دیوارپوش بتنی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    قیمت دیوارپوش پی وی سی

    قیمت دیوارپوش پی وی سی یکی از نکاتی است که باعث محبوب شدن این نوع از دیوارپوش می باشد. چراکه قیمت دیوارپوش پی وی سی بسیار مقرون به صرفه است و با توجه به ویژگی هایی که دارد قیمت بسیار مناسبی دارد.

    از جمله عوامل تأثیر گذار بر قیمت دیوارپوش پی وی سی می توان به کیفیت، نحوه تولید، وزن دیوارپوش و نوع روکش آن اشاره کرد. البته ممکن است قیمت دیوارپوش پی وی سی با توجه به اینکه تو پر باشد یا توخالی تغییر کند. چراکه قیمت دیوارپوش پی وی سی توخالی به خاطر اینکه در برابر ضربه مقاومت چندانی ندارد، کمتر از قیمت دیوارپوش پی وی سی توپر است.

    مطلب پیشنهادی :دیوارپوش سه بعدی

    کلام پایانی

    دیوار پوش پی وی سی یکی از نمونه‌های تزیینی برای پوشش دیوار اتاق سالن یا راهرو است. قیمت دیوارپوش پی وی سی و سایر ویژگی هایی که دارد باعث شده تا در میان کاربران محبوبیت بالایی داشته باشد. از جمله ویژگی های دیوار پوش پی وی سی می توان به مقاومت در برابر ضربه، حرارت، مواد شیمیایی و ... اشاره کرد. این نوع از دیوارپوش ها هزینه تعمیر و نگهداری بالایی ندارند و به راحتی تمیز می‌شوند انواع توپر آن ها ضد ضربه و خط و خش هستند و در برابر حشرات موذی، رطوبت، قارچ و باکتری مقاومت بالایی دارند.


    نظر شما چیست؟

    خوشحال می شویم نظر شمارا نسبت به این مقاله بدانیم،برایمان بنویسید

R
E
L
A
T
E
D
P
R
O
D
U
C
T
S

محصولی مرتبط با این مقاله وجود ندارد

از من بپرس