• Deco Max

R
E
L
A
T
E
D
P
R
O
D
U
C
T
S

محصولی مرتبط با این مقاله وجود ندارد

دکو مکس

دکو مکس، تولید کننده انواع دیوارپوش ها و محصولات دکوراتیو. معرفی برند دکو مکس و محصولات پرفروش این مجموعه.



دکو مکس

برند دکو مکس یکی از برندهای برتر در ایران است که به تولید انواع دیوارپوش، قرنیزهای دکوراتیو و ابزارآلات تکمیلی می پردازد. این برند که در صنعت به عنوان پارس فریم شناخته می شود، تا به امروز توانسته به خوبی در حوزه دکوراسیون به فعالیت پرداخته و محصولات خود را تحت و نام دکو مکس وارد بازار کند. این محصولات شامل انواع طرح های دکوراتیو، طرح های جدید سنگ و همچنین مجموعه بی نظیری از دیگر طرح های دکوراسیون می‌ باشد. دکو مکس در حال حاضر یکی از پرفروش ترین برندهای حال حاضر در ایران بوده که تولیدی آن در اصفهان مستقر است.شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قرنیز با ما همراه باشید.


مجموعه پارس فریم (دکو مکس)

مجموعه تولیدی دکو مکس با نام انحصاری پارس فریم ابتدا به تولید 2 دسته مختلف محصولات در حوزه دکوراسیون پرداخت. تمامی محصولات این برند تحت نام دکو مکس به فروش رسیدند و به همین دلیل بود که برند محصولات این مجموعه کمتر به عنوان پارس فریم شناخته می شدند. محصولات تولیدی مجموعه دکو مکس در مرحله اول دارای 11 گروه محصول در 11 ست رنگی و همچنین طرح های سنگی در 9 گروه و 9 روکش رنگی بودند.

این مجموعه از تنوع بی نظیری برخوردار بود و می توانست نیاز تمامی افراد با هر سلیقه ای را در بر گیرد. از سویی دیگر، این مجموعه توانست با تنوع بی نظیری که با خود به همراه دارد، درصد بالایی از بازار را از آن خود کرده و محصولاتش را به دست خریداران برساند. در حال حاضر نیز مجموعه پارس فریم (دکومکس) همچنان نیز یکی از پیشرو ترین تولید کنندگان محصولات دکوراتیو معرفی می شود.


طرفداران دکو مکس

قطعا با این تفاسیر این سوال برایتان رخ می دهد که چرا مجموعه دکو مکس تا این اندازه دارای طرفدار است. باید به شما بگوییم که اصلی ترین دلیل پرطرفدار بودن محصولات دکو مکس، طرح های دکوراتیوی و همچنین طرح های سنگی است که توسط دکو مکس تولید شده و نظیر آن در سایر محصولات به چشم نمی خورد.

نکته بعدی دیگر که دکومکس را پیشرو در بازار کرده و نسبت به سایر محصولات موجود در فروشگاه های دکوراسیون آن را متفاوت می کند، استفاده همزمان از موارد دیگر مانند چرم، فلز، آینه، شیشه، کاغذ دیواری در کنار ملزومات دکوراتیوی است که برای فروش ارائه می دهد. این ترکیب به شما اجازه می دهد تا بتوانید طراحی خاص دکوراسیون را برای منزل یا محل کار خود به همراه داشته باشید.برای خرید اس پی ال میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

مزایای خرید محصولات دکوراتیو پارس فریم

با انتخاب محصولات دکوراتیو دکو مکس، مزایای زیر را برای خود به همراه خواهید داشت:

مقاوم در برابر رطوبت و مواردی دیگر مانند شرایط آب و هوایی

پایداری رنگ های روکش

قابلیت شستشو

وزن سبک

استحکام

طرح های منحصر به فرد

رنگ بندی متنوع و متفاوت

قیمت مناسب

پرت کم

قابلیت نصب سریع و آسان بعد از سفید کاری کامل ساختمان

دارای قابلیت شستشو و ضد آب

تعویض ارزان در هر زمان

مقاوم در برابر عوامل محیطی مانند قارچ ها و حشرات موذی

از کورین بیشتر بدانید 


سلامتی با محصولات دکو مکس

تنها تعداد کمی از برندها در حال حاضر به شما اطمینان کامل از سالم بودن محصولات خود را می دهند که یکی از آن ها برند دکومکس است. این برند تمامی ملزومات دکوراتیو خود را به گونه ای طراحی می کند که تولید آن عاری از هر گونه گاز فرمالدئید باشد.

این گاز می تواند تاثیرات نامطلوب بر روی سلامتی شما گذاشته و باعث حساسیت های خطرناک، چه در بزرگسالان و چه در کودکان شود. از طرفی دیگر، محصولات دکو مکس عاری از هر گونه ترکیبات آلی ناپایدار است. این ترکیبات آلی ناپایدار نیز تاثیرات نامطلوبی بر روی سلامتی دارند.

به عنوان مثال، استفاده بیش از اندازه از ام دی اف یا کار کردن زیاد با این ماده اولیه باعث می شود تا تا این ترکیب به راه های تنفسی شما نفوذ کرده و باعث به وجود آمدن مشکلات متعددی شود. با انتخاب محصولات دکو مکس، خیال خود را از بابت سالم و سلامت ماندن راحت کنید!


دکو مکس برای دکوراسیون منزل

با انتخاب دکومکس لازم نیست نگران این باشید که آیا می توانید تمامی طرح های دکوراسیون را در خانه خود پیاده سازی کنید یا خیر؛ زیرا دکومکس دارای انعطاف پذیری و قابلیت های بسیار متنوعی است که به هیچ عنوان نمی توانید نظیرش را در سایر محصولات اولیه دکوراتیو مشاهده کنید.

شما به راحتی می توانید بر روی محصولات تولیدی پارس فریم به ایجاد طرح ها، قوس ها و مارپیچ های مختلف با سبک های خاص پرداخته و به راحتی آن در محل مورد نظر نصب کنید. از طرفی دیگر، حمل این محصولات آنقدر راحت است که شما می توانید در محل یا کارگاه این طرح ها را پیاده سازی کرده و سپس به راحتی آن را به محل مورد نظر حمل کنید.

دوم، سخت و همچنین انبساط های خطی مناسبی که محصولات دکومکس با خود به همراه دارند، آن ها در برابر فرسودگی، خوردگی و همچنین ضربه بسیار پایدار می کند. به این صورت است که شما می توانید با حداقل تغییر شکل به ایجاد طرح های مورد نظر خود بر روی محصولاتتان بپردازید.برای کسب اطلاعات بیشتریراق آلات با کارشناسان ما تماس بگیرید.


قرنیز های پلی استایرن، پرفروشترین محصول دکو مکس

یکی از محصولات پرفروش مجموعه پارس فریم، قرنیز های پلی استایرن است که در انواع رنگ های متنوع و همچنین طرح های بسیار منحصر به فرد و همچنین متفاوت ارائه می شود. در علم معماری امروزی، قرنیزهای پلی استایرن جای مدل های سنگی را گرفته و به یکی از بهترین محصولات موجود در بازار ساخت و ساز و کوراسیون تبدیل شده اند.

شما می توانید این محصول را با توجه به طرح و رنگ مورد علاقه‌تان خریداری کرده و به خوبی به نصب و طراحی و پیاده سازی دکوراسیون خود بپردازید. دکو مکس در کنار تمامی مواردی که در این مطلب به شما معرفی کردیم، مواردی دیگر شامل:

دیوارپوش توپر

دیوارپوش ضد آب

دیوارپوش کره ای

دیوارپوش ترمو وال

دیوارپوش های طرح سنگ

ابزارآلات تکمیلی پلی استایرن

را نیز ارائه می دهد تا افراد بتوانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مطالب پیشنهادی: کرنو گرین


دکومکس یکی از بهترین برندهای حال حاضر در بازار محصولات دکوراتیو است که ال به امروز توانسته محصولات و قطعات بسیار با کیفیتی را روانه بازار کند. با انتخاب مجموعه دکومکس می توانید بهترین محصولات دکوراسیون را با قیمتی بسیار عالی خریداری کرده و با استفاده از آن ها، کیفیت و مقاومت دکوراسیون محل مد نظرتان را تضمین کنید. کیفیت، تنوع و قیمت مناسب محصولات دکومکس باعث شده تا در بازار خرید و فروش محصولات و ابزارآلات دکوراسیون، یکه تاز باشد.


ارسال نظر کاربران


از من بپرس